عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

پشه.

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ب.ظ

 این از آقا محمد تقی ما که برای رسیدن به هدف از هر چیزی که میتونه مایه میذاره ، از ترور شخصیتی گرفته ، تا خون شهدا.

 این هم از شهدای ما که یه بار خون دادن حالا هم باید تنشون تو قبر بلرزه به خاطر تحریف راهشون ، هدفشون و آرمانشون و به خاطر استفاده ابزاری از کارشون توسط آقا محمد تقی ها.

این هم ما ها تو سیکل دائمی بین این اتفاقات:

 آقا محمد تقی، چرا وقتی شما رئیس فلان اداره بودی همه ی فامیلاتو استخدام کردی؟

 آقا محمد تقی: شما میخوای خون شهدا رو پایمال کنی؟ این بود آرمانهای انقلاب؟

 آقای دکتر محمد تقی ، شما دکتری تون رو کجا گرفتین؟

 آقا محمد تقی: شهدا وقتی جونشون رو گذاشتن کف دستشون رفتن جلوی گلوله واسشون مهم بود که کی دکتری شو کجا گرفته ؟ این بود آرمانهای ما؟

 آقا محمد تقی، چرا خانوما نرن استادیوم؟

 آقا محمد تقی: شهدا خونشون رو دادن که یه عده دختر ... برن تو استادیوم تیم ملی والیبال رو تشویق کنن؟.

 آقا محمد تقی، چرا فلانی دزدید؟

 آقا محمد تقی: شهدا.!

 آقا محمد تقی، چرا رو مردم کلت میکشی؟

 آقا محمد تقی: شهدا.

 -چرا فلان؟

 -شهدا.

-چرا بهمان؟

-شهدا.

و ... .

 این هم درس زیست شناسی ، که به من فهموند جمعیت فرصت طلب یعنی چی؟

 یعنی پشه که وقتی شرایط واسش مهیا میشه ، اینقدر تولید مثل میکنه که همه جا پر پشه میشه ، ولی وقتی شرایط عوض شه ، پشه ها به سوی محو شدن میرن و فقط یه عده شون میمونن که تو شرایط مناسب بعدی ، تا تنور داغه بچسبونن نونشون رو.

پ.ن: فقط بسه این سیکل پشه ای.

  • ۹۴/۰۳/۲۷
  • ۵۳۶ نمایش
  • pou617

خون

شهید

فرصت طلبی

پشه

نظرات (۲۲)

  • اقای روانی
  • موافقم بسه این سیکل پشه ای ..
    پاسخ:
    :)
  • الفــ میمــ
  • چقد به خودتون عشق میورزین!!:|
    گود لاک!!
    پاسخ:
    از خودم خوشم نمیاد (بیشتر بدم میاد)
    از عکسه خوشم میاد چون منو یاد خودم میندازه.
    گاد بلس یو:|
    این قضیه استادیوم بسی روی اعصاب است
    اگه قرار نیست اجازه بدین چرا اول اوکی میدین آخه؟؟
    پاسخ:
    بیخیال آقا بیخیال.
  • الفــ میمــ
  • هه هه پس خودتونم میونه ی خوبی با عکس پروفایلتون ندارید!!!
    پاسخ:
    نه خوشم میاد ازش، به خودم میاد خوب، یه پیر مرد غرغروی(قرقرو، غرقرو، قرغرو) گند دماغ!
    بله! الآن زیاده از این آقا محمد تقی ها!
    شب قبل تشییع پیکر شهدای غواص، یکی اومده بود تلویزیون، این قضیه رو به همه چی، از شیطان بزرگ گرفته تا شیطان کوچیک (!) و مذاکرات 5+1 و حتی 9 دی ربط داد!! باز حالا اینا که حرفه، اونم تلویزیون ملی که دیگه به لطف وجود شبکه های پرمحتوایی(!) مثل جم هیشکی نگاش نمیکنه! ولی اون حقایی که ازمون به خاطر همین محمدتقی بازی ها خورده شده رو چه کنیم؟!
    پاسخ:
    نمیدونم ، فکر کنم ببخشیم حقمونو بهتره.:)
    to khodeto narahat nakon hala
    پاسخ:
    من خودمو ناراحت نمیکنم.
    یه عده دیگه منو ناراحت میکنن.:)
  • الفــ میمــ
  • 3دم من چرا گرم دم خدا گرم!!!
    2سعی ستودنی ایه.
     1نمیدونستم!!!
    +ماه رمضون شما هم مبارک
    *وای همه ی نظراتتون که شد الف میم!!چه زشت!!:[
    پاسخ:
    3خب دم خدا که گرم ، اون یه بحث دیگست.
    1خوب بدونید
    +ممنون.
    *همه نظرات شما هم که خوب شد پو!
    تازه حد اقل عکس پروفایل شما خوبه.:)
    bebakhshid mishe bedoonam az che delet pore
    albate age doost dari j bede

    پاسخ:
    از آقا محمد تقی ها.
    از کسایی که برای مشروعیت بخشیدن به حرف خودشون از هر چیزی مایه میزارن.
    از نماینده ی مجلسی که به جای زدن حرف حساب ، به جای آوردن برهان ودلیل ، به جای اینکه بگه فلان جا این مقدار بودجه میخواد ، برای این کار که این بودجه میتونه از فلان منبع تامین بشه ، سایر نماینده هارو به خون امام حسین(ع) و حق فاطمه زهرا(س) قسم میده!

    salam kojaye in post chert bood
    vaghean aali  bood
    پاسخ:
    از این حرفاییه که همه میزنن خوب.
    بعضیام میگن آب به آسیاب دشمن ریختنه.
    نمیدونم هرچی که هست حال آدم رو بد میکنه ، میخوام یه مطلب دیگه بذارم یکم فضا عوض بشه.:)
    عالی هم میدونم نبود ، دیشب پر بودم ، خواستم یه چیزی بگم خالی شم.
  • الفــ میمــ
  • 1بهم بگین باتلاق چه جنبه ایش مثبته؟؟مسلما جنبه مثبت داره اگرنه خدا نمی افریدش اما من از درکش عاجزم
    2خیلی خوبه که همچین دیدگاهی دارین
    3یه چیز جالب بهتون بگم،تاجایی که یادم میاد این داستان تو قرانم اومده اما جای دقیقش یادم نیست.یک روز یه پشه ای خیلی داشته حضرت موسی ع رو اذیت میکرده.حضرت موسی به خداوند میفرماید که خدایا چرا اصلا این پشرو افریدی؟؟خداوند هم میفرمایند اتفاقا این پشه هم همش از من میپرسه خدایا تو چرا این موسی رو افریدی؟؟

    پاسخ:
    3.خیلی باحال بود (دمتون گرم)
    2.سعی میکنم داشته باشم
    1.یک باتلاق یک اکو سیستم کامل و فعاله که هم انرژی زیستی تولید میکنه ، هم تولید اکسیژن و... .
    رمضونتونم مبارک.
    یا به قول اون آینه دق تو تلوزیون ماتون عسل.
  • الفــ میمــ
  • خب این یکم منطقی تر بود!


    من میگم گناه باتلاقه.چون باتلاق فقط میتونه جنبه ی منفی داشته باشه.اما میشه دریا رو اعمال انسان تعبیر کرد که هم میتونه مثبت باشه هم منفی
    پاسخ:
    آخه مشکل من اینه که باتلاق فقط بدی نیست به نظرم.!
    همیشه مامانم میگفت هرچی که هست زیباست ، ولی من از بچگی هرچی تلاش کردم تونستم در وجود همه چی زیبایی ببینم ، غیر از پشه!
    به خاطر پستم نمیگم ها ولی خدایی من از بچگی نمیدونستم پشه ها به چه دردی میخورن؟ نه گرده افشانن ، نه تولید کننده ان ، نه چیزی!
  • الفــ میمــ
  • گناه رو یا باتلاق رو؟؟ مابحثمون بین باتلاق و دریاست هاا
    پاسخ:
    فکر میکنم گفتم به قول یکی از دوستام دریا میشود غرق میشویم.
    شما گفتین در یا نمیشه ، باتلاق میشه!
    بعد هم بحث حول این بود که گناهامون دریا شن یا باتلاق ، که شما گفتین دریا خوب و باتلاق بده و منم گفتم بستگی داره چجوری نگاه کنیم! شما گفتین نمیشه دریارو بد دید ، من گفتم ، دریا هم میتونه بد باشه مثل سونامی و این حرفا.
    خوب شما میگید که سونامی رو مردم میسازن ، یعنی عواقب کاراییه که با زمین می کنن.
    یعنی جواب زمینه.
    من میگم گناه هم کاریه که مردم با لوح سفید وجودشون میکنن!
    پاسخ طبیعی گناه هم مثل دریاست ، مثل سونامیه.
  • الفــ میمــ
  • راستی.اما اون خیلی ها باز هم همه نیستن!


    من منطقی نیستم البته!

    اونی که جنسش گناهه باتلاقه.باتلاق ماهیت بلعیدنه ام اون سونامی سونامی ای که ادما خودشون میسازنش.چون سنامی عذابه.اگر اینطر حساب کنیم زمین هم قارون رو بلعید
    پاسخ:
    نگفتم که همه ان ، گفتم آدم سخت باورش میشه.
    الان دیگه شکسته نفسی رو بیخیال شید.
    منظورم از سونامیه سواحل ژاپن رو فکر کنم البته بد برداشت کردین!
    منظورم اصلن این نبود که سونامی ژاپن عذابی بود که به مردم ژاپن نازل شد.
    صرفن تشبیه بود.
    خوب خودتون میگین سونامی رو مردم میسازن!
    خوب گناه رو هم مردم میسازن دیگه! مگه کس دیگه میسازه؟
  • الفــ میمــ
  • چه خوب کتابی.کتاب های ادبیات اصولا دسته ی اول کتاب هایین که توی مورد سوم ستون اول سمت چپ اتاقم قرار میگیرن.
    پاسخ:
    بله.
  • الفــ میمــ
  • الان فرض بر این بود که من از اون خیلی هام؟ من میتونم باتلاق رو بد ببینم.چون چه بخوایم چه نخوایم غرقمون میکنه.اما دریا نه.اگر کسی تو دریا غرق شه یا شنا بلد نبوده یا دستشو بستن.اگه شنا بلد نبوده که نباید میرفته اگرم دستشو بسته بودن حتما یه روزی دریا بستر پروازش میشه.حتما
    پاسخ:
    بیخیال مثل اینکه دوباره کاری حال میده.
    آخه اینقد اون خیلیا زیادن که آدم نمیتونه آدمای منطقی رو باور کنه.
    آخه دریایی که جنسش گناه باشه که بهمون حق انتخاب نمیده ، سونامی دریای ژاپنه.
  • الفــ میمــ
  • اما نمیشه دریا رو بد دید.بنظرم.پس به من هممم انتقاد وارده!
    پاسخ:
    قطعاً.
    ولی ادامه این مکالمه تو وبلاگ شما باشه بهتره.
    چون من خسته شدم از هر دو جا تایپ کردن.:)
    راستی با یکی از بند های ستون اول سمت چپ بلاگتون خیلی موافقم.
    کتاب تست و این حرفا.
    من یه کتاب قرابت معنایی داشتم، توش خیلی بیتای باحال بود که بدیش این بود که اسم شاعر نداشت.
    مثلن: آنچه ما کردیم با خود هیچ نابینا نکرد/درمیان خانه گم کردیم صاحب خانه را
    که متاسفانه اسم شاعرشو نمیدونم.
  • الفــ میمــ
  • انتقادی بهم وارد نیست؟؟
    (اشاره به نشته ی ستون کنار این اتاق)
    پاسخ:
    چرا.
  • الفــ میمــ
  • گناه دریا نمیشود دریا خوب است گناه باتلاق میشود،جهنم میشودآتش میشود.
    پاسخ:
    بستگی داره چجوری ببینیدش.
    چون شما دریا رو زیبا و باتلاقو زشت میبینید دلیل نمیشه واسه همه همینطور باشه.
    امیدوارم واسه شما باتلاق و واسه من دریا نشه. :)
  • سُر. واو. شین
  • من سکوت میکنم :-" 
    پاسخ:
    .
  • الفــ میمــ
  • گاهی ترجیح آدم ها این است که در دریا غرق شوند تا در گناه
    پاسخ:
    گناهی که دریا شود چه؟
    من فقط یه تأکید میکنم رو حرف الف،میم...
    پاسخ:
    .
  • الفــ میمــ
  • خدا کنه خدمون پشه نشیم و پشه نباشیم.
    پاسخ:
    خدا کنه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی