عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

زهههه مسسسس تووووو نههههه.

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ق.ظ

لشه، با تمام وجودش لشه و لش بودنشو باید ثابت کنه، حتی شده موقع رفتن!

شاید دوسمون داره که نمیره، شایدم یه عده هستن که هنوز جوجه هاشونو نشمردن!

هر چیزی که هست، این پاییز نمیخواد دل بکنه، البته شاید تلاشی نافرجامه اینکه میخوام تمومش کنم هرچه زود تر، چون حتی اگه خودشم بره جاش میمونه این پاییز، عمیق هم میمونه.:)

یجوری هم نشستم در انتظار این غبار بی سوار، که انگار قراره از فردا زه مسسسسس توووووو نهههههه خدا برفه دمش گرم... بشه موسیقی متن زندگیم ، با اینکه میدونم قراره بشه، زمستووووون، برای تو قشنگه، پشت شیشه... .

شایدم عجیب نیست این شرایط برای پرنده مهاجری که با تمام وجودش حس کرده که همه آسمون غروبه، وقتی که میگذره روزای عمرش توی کوچه های خلوت و شایدم میدونه که تا بیاد برگرده خونه، گم میشه تو باغ غربت!

اما باید گذشت از یه سری چیزا، به خاطر چیزای دیگه!

اینکه الان دو ماهه پدر و مادرمو بقل نکردم، سخته، سنگینه، بغضیه که خفه کنندست، اما امیدوارم یه مرد بسازه ازم!

مردی که بزرگه!

نه اسمش!

نه جیبش!

قلبش.

فکرش.

کسی که چیزیه که باور داره رسالتشه.:)


  • ۹۴/۱۰/۰۱
  • ۱۱۰۸ نمایش
  • pou617

نظرات (۱۶)

یه سری سختیا اجتناب ناپذیرن. مثل یه سری از دست دادنا برای به دست آوردن چیزای دیگه.
و متاسفانه این مجموعه از سختیا قرار نیست تموم هم بشن! یعنی همبشه یه چیزی هست برای دست دادن. و این باعث میشه فکر کنم اگر همه چی یک مدت بر وفق مراد باشه هم بعدا تحمل شرایطو سخت تر میکنه!
  • دختر خاکستری
  • عه این شعره D:
    موفق باشید
    به همه چیز این نوشته هیچکاری ندارم.چون خیلی عصبانیم.چون از فصل عزیز ه جان من خیلی بد حرف زدید
    :( mn dg faghat yahoo daram
    پدر کجایی ک دخترت از دست رفت :|
    پاسخ:
    دلم واست تنگ شده:|
    تلگرامم تا اومدم جوابتو بدم دیلیت اکانت کردی.:|
    ولی به این فکر کن که اینم یه اتفاق جدیده
     اگه رشت می موندی همه چی تکراری می شد!
    چقدر من عقب موندم از همه! یک طنز ترکید؟ بقیه تون کوشن!؟ راستی تبریک واسه دانشگاه! اونجا میشه نفس کشید؟ فکر نکنم با ریه های رشتی ها جور در بیاد!
    پاسخ:
    یکی از دلایل رشت نموندن بود، نا راضی نیستم از شرایط، فقط با وجود اینکه چیزای ارزشمندی به دست اوردم، چیزای بزرگی از دست دادم.
    یک طنز ترکید، منتهی در حال احیاست.
    ریه هامم مشکلی نداره، بد هم نیست هوا خیلی!:دی
    در ضمن عقب موندنت ارزشمنده! نتیجه شو هم میبینی.
  • Amir.H Bolouk.A
  • میخوام فقط یه چیز جزیی بگم
    یعنی حتی ممکنه پیششون باشی و بقلشون نکنی
    ولی وقتی نیستی دلت واسه آغوششون تنگ میشه...
    پاسخ:
    قدر خیلی چیزارو هرگز نمیفهمی.
    من الله توفیق :|
    :)
    دوماه : 
    :|
    عمرگران میگذرد خواهی نخواهی ....
    سلام 
    به به !
    انشاالله!
    پاسخ:
    دو ماه.:|
    بله، و چه ارزان میگذرد!
    و علیکم.
    و میس یو دود.
    و همین.
    وطن خوش بگذره!
    پاسخ:
    فعلن که  میگذره.:))
    بله بله :دی
    بهتر بگیم "دکتر پویا لواشک خر" :دی
    پاسخ:
    لواشک هم میخری.
    چیکار کنم دیگه، ی دختر بیشتر ندارم که.:))))
    رسااتت "پویا"ست :)

    پاسخ:
    رسالتم، "دکتر پویا"ست.:)
  • منا مهدیزاده
  • پو...
    پاسخ:
    مونیا...:)
  • علی رسولان
  • می دونی
    اینکه حست میگه سمت مرد شدن میری خوبه ها
    نیست
    :)
    پاسخ:
    :-)
    قبله هر چی بگم چه عجب پیداتون شد:)حالا برم پستو بخونم
    پاسخ:
    :)
    مشغله زیاد.
    پست در ضمن ساعت نه شب نوشته شد، ولی یکم دیر شد با عرض پوذش.:-)
    در ضمن پست مورد انتظار نیست احتمالن ;-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی