عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

خرید.

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۸ ب.ظ

مدتیست خانه تنها مانده ام.

مادرم قبل رفتن رفت خرید که یخچال پر باشد.

داشتم فکر میکردم برای افطار چه کنم(تخم مرغها و پنیر و سیب زمینی را روزهای قبل خورده ام :دی)، در یخچال هم جز میوه چیزی نیست درون فریزر را نگاه کردم شاید یک چیز سریع الپخت پیدا کنم.

نبود، ولی یک تکه گوشت سفید غول پیکر درون یخچال بود!

زنگ زدم به مادرم و پرسیدم آنی که در یخچال است گوشت چیست؟

گفت: ران بوغلمون!

آخر خدا وکیلی ران بوغلمون به چه درد چه کسی میخورد الان؟

آخر مادر عزیز تو که داری میروی مسافرت، وقتی میروی خرید یک شانه تخم مرغ بخر، سیب زمینی بخر به مقدار کافی، آخر ران بوغلمون گذاشتی تو یخچال برای من که چه کنم؟ نه که نتوانم از پس آن ملعون بر آیم ها! خدا رو شکر آشپزیم خوب است، ولی آخر با بوغلمون یخ زده که نه الان میتوانم تکه تکه اش کنم و نه میتوانم درسته اش را در معده ام جا دهم چه کنم؟

آخر ران بوغلمون؟

حداقل مرغ!

نشد گوشت چرخ  کرده!

نشد گوجه میگرفتی سرخ کنم بخورم!

آخر ران بوغلمون؟

خرید رفتن هم خدا وکیلی هنر است ها!

بعد افطار نوشت: تن ماهی خوردم برای افطار، به فکر سحرم الان(قطعا ران بوغلمون را بار نخواهم گذاشت!)

  • ۹۴/۰۴/۰۴
  • ۸۹۰ نمایش
  • pou617

نظرات (۱۶)

خعلی عالی بود 
BIG LIKE
پاسخ:
مرسی.:)
فوق العاده بود 
اصن عالیییییییییییییییییی!
پاسخ:
یه چیز جدید بگو.
اینو که میدونم خودم!
ینی تو رون بوقلمون بلدی باز بذاری  بعد یه خرید نمیتونی بری؟؟!! عجب!!
+ دیگه اصن لازم شد آشپزی یاد بگیرم! غرور زنانه م جریحه دار شد!
پاسخ:
خرید هم بلدم برم ولی دو ساعت مونده به افطار دیگه نه خدایی!
  • آیدین همتی
  • بابا یه رون نمیتونی بار بذاری!؟
    پاسخ:
    نه که تو لوز المعده ی شتر مرغ بار میذاری!
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • خیلی زشد اسد که یه پسر بلده آشپزی کنه و من بلد نیسدم -_-

    گوجه ی سرخ کرده رو خیلی خوب اومدی ، گوجه هرمدلی باشه سرخ کرده آب پز خام عسلی همش خوشمزس.

    یعنی اگه مرغ و گوشت چرخ کرده بود بلد بودی بپزی ؟ O_o

    شرم بر من باد :|

    پاسخ:
    زشده خوب واقعن ولی اونقدرا نه.
    پسرا چون بیشتر احتمال داره خونه تنها باشن آشپزی یاد میگیرن ولی بعضیا رو نمی کنن.
    دخترا هم که اصولن پدر مادر ها هر چقدر هم که روشن فکر باشن، به دخترشون اعتماد داشته باشن و ... هیچوقت بیشتر از یه روز تنها نمیذارن.
    خوب چرخ کرده رو که میکردم لوبیا پلو، مرغ هم که دیگه کاری نداره که!
    شرم هم دیگه نه با اون شدت، همون خجالت کافیه:)
  • شهریار (Sh.a.s.r79)
  • *شد
    پاسخ:
    دش*
  • شهریار (Sh.a.s.r79)
  • بو قلمون را بار گذار که نخوردش موجب گرسنگی خواهد شر!
    پاسخ:
    تکبیر.
    پایتخت
    پاسخ:
    هووووم.
     ?what
    پاسخ:
    ارسطو ینی چی؟
    جوجه؟
    ارسطو!!
    پاسخ:
    جوجه!!
    ارسطو؟
    بهم نخند
    پاسخ:
    خنده داره؟
    من از آمپول میترسم.
    یه دوست داشتم از مرغ میترسید! جوجه حتی!
    نه از زنده ش!
    پاسخ:
    هوممم.
    بوگو خوب ... .
    من از بوقلمون میترسم!!!
    پاسخ:
    از مرده اش؟
    از رون مرده اش هم؟
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • :)
    حالا بار بذار شاید خیلیم بد نباشه!
    پاسخ:
    بد که نیست مسئله حرام شدنه من یه نفری با یک رون قد دست خودم چه کار کنم؟
    یک هفته باید بخورمش.!
  • تنها همدم ماه
  • بوغلمون خواصه زیادی داره باشد که فیض ببری :دی
    پاسخ:
    من از حرص هم شده بار نخواهم گذاشت آن بوغ را.
    آغا ما دلمون سوزید واست...پاشو...پاشو بیا اینجا بالاخره یه نون و بوقلمونی پیدا میشه با هم بخوریم o_O

    بعله...دوستان اشاره میکنن اونجا هم نون و بوقلمون هَ...  :|
    پاسخ:
    ممنون خواثر قربان شما.
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی