عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

تیتر را از حفظ نوشتم، میتوانید بروید درستش را در سنجش نقطه او آر جی ببینید و بیایید بگویید اصلاح نیست و تصحیح است یا فلان نیست و بهمان است ولی هر چه که هست به تخم تک تک مرغ های دو عالم! شاید هم تخم تک تک مرغ های هفت آسمان! شاید هم آسمان هفتم فقط! ولی از آنجایی که تراکم مرغ ها را بر مخرج متر مربع حساب میکنند همان تک تک مرغ های زمین خوب است.

البته شاید این اصلاح نام دانشکده ی فنی مهندسی گرمسار برای من و شما و بقیه مهم نباشد ولی برای دانشجویان دانشکده ی فنی مهندسی گرمسار هم مهم نیست خدا وکیلی، آخر که چه بشود؟! شما نامش را از دانشکده بکن دانشگاه، بعدش بکن حوزه، بعدش بکن کالج، بکن یونیورسیتی، بکن یونیورسیتی آو هاروارد، بکن ام آی تی! وقتی هنوز همان عن دونی ای هست که بود چه فرقی میکند؟!

کلاً انگار این حوالی نام ها مهم اند فقط! وزارت خانه میشود بنیاد، بعد میشود سازمان، بعد میشود یکی از معاونت های  یک سازمان، بعد میشود یک اتاق در یکی از  معاونت های یک سازمان، بعد میشود یک میز در یکی از اتاق های یکی از معاونت های یک سازمان، بعد میشود یک کشو در یکی از میز های یکی از اتاق های یکی از معاونت های یک سازمان، بعد میشود یک زونکن توی یکی از کشو های یکی از میز های یکی از اتاق های یکی از معاونت های یک سازمان، بعدش هم میشود یک پوشه داخل یکی از زونکن های یکی از کشو های یکی از میز های یکی از اتاق های یکی از معاونت های یک سازمان، بعدش یکی از وزرا طرحی مبنی بر تبدیل پوشه ی مذکور به یک کاغذ آ چهار به مجلس برده اما دوره ی ریاست جمهوری رئیس جمهور مربوطه تمام میشود و رئیس جمهور بعدی که میاید پوشه ی مذکور را میکند وزارت خانه از دوباره! بعد مجلس وزیر آن وزارت خانه پوشه ای را استیضاح کرده و وزیر هم پوشه ای که همان وزارت خانه است در واقع را میگذارد توی یک کیف سامسونت و با خودش برمیدارد میبرد کانادا!

اندر احوالات این اصلاحات بگوییم که قدیم ها یک مدل یقه هایی بود که به اش میگفتند یقه آخوندی، از یک جایی به بعد دیدند که نیاز به اصلاح دارد این نام و نامش شد یقه دیپلمات! حالا علت این تصحیح نام این بود که از آنجا به بعد دیپلمات هایمان آخوند شده بودند یا آخوند هایمان دیپلمات مهم نیست، چون این دو جفتش دوتاست! چون نه دیپلمات میشود که آخوند بشود و نه آخوند میشود که دیپلمات بشود، چون اگر بشود همین میشود که یک وزارتخانه بشود یک پوشه توی کیف سامسونت یک وزیر استیضاح شده و پرواز کند به مقصد کانادا!

به اشپل همه ماهی شور هایی که تا الان درست شده است اصلاً همه این مسائل! الان مهم این است که سازمان سنجش که نشده است معاونت سنجش که بعدش بشود اتاق سنجش و ...! چرا جواب های لعنتی ما را نمیدهد برویم دنبال زندگیمان؟! الان من نمیدانم که 20 روز دیگر باید بروم شهر کرد یا سنندج و باید به فکر پالتو پوست باشم، یا باید بروم آبادان یا اهواز و به فکر شلوارک و ریبُن باشم؟! یا باید بروم قبرستان و به فکر بد بختی ام باشم؟!

ولی میدانید چیست؟!

همه این چیزهایی که الان گفتم هم به تخم همه پلاتیپوس های جهان! کل سازمان سنجش به تخم همه ی پلاتیپوس های جهان اصلاً، چون من اصولاً به هیچ یک از اعضا و جوارحم هم نیست که کجا بروم! مهم این است که دارم میروم کوه فردا و باید از همین تریبون به سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام کنم که به قول مستر ژوله اصلنم درد نداشت! هر کرمی که تا الان ریختید همه اش با هم موکول شد به تخم تمام کرکس هایی که زیبایند، چشم هارا اگر بشوییم و جور دیگر اگر ببینیم، و من همچنان به هیچ یک از اعضا و جوارحم هم نیست.

پ.ن:آهنگا سه دسته ان، اولی ها خوبن، ادل، احسان خواجه امیری، رستاک حلاج، فرل ویلیامز و ... خواننده هایی از اینجور کاران،آهنگ و صدای خواننده خوبه، معنی شعرشونم بد نیست، یعنی چیز خاصی نیست، عاشقتم دلم واست تنگ شده و اینا، سری دوم هم خوبن، شعرشون خوبه بیشتر، ینی ممکنه آهنگ و صدا و اینا هم خوب باشه، ولی معنیشون خیلی خوبه دیگه، داریوش مثلاً یا شاهین خیلی موقعا! ولی دسته ی سوم خوب نیستن، بد هم هستن حتی! آهنگشون قویه، گاهاً به شدت! صدای خواننده شون خوبه گاهاً به وفور، ولی شعرشون، معنیشو نمیتونی نفهمی، یعنی یه طوریه که اذیتت میکنه، ولی به شدت هم درگیرش میشی! انگار شعرش زندگی نامته، انگار داره از خودت بهت میگه، نمیتونی فرار کنی! اینجاس که پینک فلوید میاد وسط! اینجاس که نمیگم برین گوش کنین آهنگ hey you از آلبوم the wall رو، چون به شدت اعتیاد آوره و خورنده، یعنی مغزتو میخوره و درد میکشی ولی به دردش معتاد میشی! بده بد! گوش نکنید.

پ.ن2: بعد از اینهمه مدت خیلی دلم میخواست چیز های خیلی خوبی بنویسم ولی به شدت حال ندارم.
شدید تر از اون چیزی که به نظر میاد.

  • ۱۴ نظر
  • ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۴۶
  • ۱۱۰۲ نمایش
  • pou617