عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

توضیح

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ق.ظ

توضیح دادن هم که شده تخصص جوونای این دوره زمونه.

مثالش همین عاغا پویای فلان فلان شده ی خودمون که مدال طلای مسابقات بین الململی1توضیحات تکمیلی رو داره.

فک نکنید از توضیح دادن خستسا،نه،خیلی هم حال می کنه که واسه همه توضیح بده.

واسه پسر همسایه،زن رهگذر،پسر عموی اکبرینا و... .

نه که خدای نا کرده کسی فضول باشه ها! خدا نکنه، مشکل از عاغا پویاست که فکر می کنه همه ازش توضیح می خوان (توهم توطئه داره).

پس خود جوش شروع می کنه به توضیح دادن:

توضیح میده چون دو نفر مثل هم لباس می پوشن، شیوه ی فکرشون مثه هم نیست!

مثلاً هر کی شلوار پارچه ای می پوشه عضو فعال بسیج محل نیست و حتی در کمال نا باوری تو جیب چپش تسبیح نداره و حتی دیشب هم تو مسجد نخوابیده.

توضیح میده همه ی کسایی که به یه سبک موسیقی گوش میدن مثه هم فکر یا رفتار نکرده و حتی مثل هم لباس نمی پوشن.

مثلاً کسایی که راک گوش میدن یه عده کراکی با مدل موی اسپایکی و شلوار چرم تنگ براق نیستن حتی در کمال تعجب شیطان پرست هم نیستن.

یا همه ی کسایی که شاهین نجفی گوش میدن راه نمی افتن تو خیابون داد بزنن: ما وارثان درد مشترک ... ، و اینکه حتی خیلیاشون با خیلی از عقاید شاهین هم موافق نیستن.

توضیح میده که همه ی کسایی که هم عقیده ان برداشتشون از عقیده شون یکسان نیست.!

مثلاً هرکی مسلمونه تروریست نیست. صرفاً چون یه کسی که ادعای اسلام داره، مسلمون بودن براش در ترور و گروگان گیری خلاصه شده.

و توضیح میده کسی که هندز فری تو گوششه یه مزاحم نوامیس و یه آدم آشغال نیست و در کمال نا باوری کر هم نیست، فلذا برای پشت سرش حرف زدن می شه صبر کرد تا از اون مکان دور شه.(از این یکی دل عاغا پویای ما خیلی پره ها! پره پر).

خلاصه من هرچی فکر می کنم می بینم مشکل اساسی جامعه ی ما توهمه.

مثلن همین پویای خودمون مشکلش توهمه دیگه! هی توهم توطئه داره.

فک می کنه همه می خوان پشت سرش حرف بزنن و ازش بد بگن،

ولی خبر نداره مردم نیازی به بد گفتن پشت سرش ندارن چون همیشه هندز فری تو گوششه!.

پ.ن: نمونه های ادرار رو هم تک به تک آزمایش می کنن و راجبشون قضاوت می کنن،ولی... .!

1:مسابقات بین الململی: مسابقاتی که هر ساله بین انسان هایی که زندگی گوسفندی(ململ=اسم گوسفند توی اون برنامه کودکه بود.) دارن در زمینه های مختلف برگذار میشه.

  • ۹۳/۰۳/۱۹
  • ۱۵۷۸ نمایش
  • pou617

نظرات (۲۴)

  • دختر خاکستری
  • در مورد شاهین خیلی خوب گفتین :|
    هم تا میگی شاهین گوش میدی میگن اووون؟؟!! شیطون پرست شدی؟!
    حالا بیا توضیح بده بابا اون بدبخت که همه اهنگاش اونطوری نیس که
    +کلا مردم فضولی هستیم :|
    یه جورایی درونمون نهادینه شده -__-
    حرف هندزفری شد خخخخ من خیلی سعی میکنم پنهانش کنم اما چون فقط موقع دچرخه سواری میزارم تو گوشم میترسم ماشین نبینه من یچی تو گوشمه که اگه بوق زد شاید نشنوم و....هیچی دیگه بچسبم کف خیابون پوستر شم.آخه مثه آدم آهنگ گوش نمیدم که میزارم صدارو رو آخرین درجه😁
  • کمند سلیمانی
  • من هیچی نمی گم :|

    فقط اینکه مشکل از ذاته :|||||||||||

    پاسخ:
    جمله ی تاثیر گذاری بود.
    :))
  • کمند سلیمانی
  • میشه پست بذاری؟؟؟؟؟؟!

    دیگه برگشتی که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    خیلی مشکلات دیگه هست.
    مشکل از ذاته.
    من از اول گفتم. :دی
    میشه توضیح بدی چرا پست نمی‌گذاری؟
    پاسخ:
    مشکل از ذاته:دی
    »مثلاً هر کی شلوار پارچه ای می پوشه عضو فعال بسیج محل نیس و حتی در کمال نا باوری تو جیب چپش تسبیح نداره و حتی دیشب هم تو مسجد نخوابیده.« ~~~< به شدت زیااااد با این قسمت همدردی میکنم!
    پاسخ:
    ابراز همدردی تونو می پذیرم.
  • کمند سلیمانی
  • ىنى از خارج رشت نمى شه پست گذاشت؟
    حالا دىگه ما منتظرىم!
    پاسخ:
    میشه ولی نه از جایی که ساعت 6 صبح تو نانوایی صف تشکیل میشه.!!
    و نه وقتی خانواده به دوری از تکنولوژی اعتقاد دارن.
    الانم بنده با اینتر نت همراه اول در خدمتم.
    سلام 
    خیلی خوب بود
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون.
    الان خیلی زشته من درمورد این پست دیدگاهی نداشته باشم بعد درمورد پست‌های آینده بپرسم؟! :|
    آخه یکی نیست به من بگه چرا تو کار مردم دخالت می‌کنی :|
    پاسخ:
    زشت نیست.
    من انتظار ندارم همه همیشه واسه پستام نظر بذارن.
    چون یا باید بنویسین موافقم یا باید یک ساعت با من بحث کنین و خیلیا اعصاب بحث ندارن و موافقم نیستن.
    در ضمن من باید معذرت بخوام چون مشغله ام زیاده و امکان پست گذاشتن ندارم. :(
  • کمند سلیمانی
  • عاغا ما پست مى خواهىم!
    پاسخ:
    عاغا رشت تشیف ندارن متعسفانه.!!
    ینی نت ندارم متعسفانه.
    ینی الان رشتما ولی اومدم کار نامه بگیرم.
    سلام مومن !

    شما دعوتین به محفلی از رندان ....


    این بار با مطالبی با عنوان :
    و باز شدیم مشغول ...
    (اندر احوالات جام جهانی )

    منتظرتون هستیم 

    پاسخ:
    شما دوست عزیز خجالت نمیکشی میای واسه من دعوت نامه میدی؟؟ عاغای به اصطلاح رند؟؟
  • کمند سلیمانی
  • منظورم اىنه ک از زىر شال رد نمى کنم از روى شال سىم رو رد مى کنم!!
    ىعنى سىمش ازم آوىزونه :))
  • کمند سلیمانی
  • منظورم اىنه ک از زىر شال رد نمى کنم از روى شال سىم رو رد مى کنم!!
    ىعنى سىمش ازم آوىزونه :))
    نه اصن ضایع نیس! اتفاقا من از این که یه چیزی ازم آویزون باشه خوشم میاد! :دی یه بندی، نخی، چیزی! که هندفری هم جزئشونه! ولی خب دیگه با توجه به چیزایی که به وسیله ی تو و پویا گفته شد، ترجیح میدم بذارمش زیر شالم!
    دقیقااااا!! مخصوصا این قضیه ی سرعت! منی که از آروم راه رفتن متنفرم، مجبور میشم سرعتمو به کمترین حالت ممکن برسونم که طرف فک نکنه دارم در میرم! :دی
    نه اصن ضایع نیس! اتفاقا من از این که یه چیزی ازم آویزون باشه خوشم میاد! :دی یه بندی، نخی، چیزی! که هندفری هم جزئشونه! ولی خب دیگه با توجه به چیزایی که به وسیله ی تو و پویا گفته شد، ترجیح میدم بذارمش زیر شالم!
    دقیقااااا!! مخصوصا این قضیه ی سرعت! منی که از آروم راه رفتن متنفرم، مجبور میشم سرعتمو به کمترین حالت ممکن برسونم که طرف فک نکنه دارم در میرم! :دی
  • کمند سلیمانی
  • کیانا> من هر کاری می کنم اصلن نمی تونم زیر شال هندزفری بذارم!!!اصن به هیچ وجه امکان نداره باید روی شال باشه :دی اما خب خعلی ضایس خودم می دونم :دی
    کیاناااااااااا منم این توهم رو دارم!اگه از نزدیکی کسی رد شم می ترسم فک کنه کیفشو زدم مخصوصا اگه هندزفری تو گوشم باشه و مخصوصا اگه به طرف برخورد کنم و اگه تند هم راه برم!!!!!
    پاسخ:
    هدسته شاید منظورت چون رو شال که نمیشه هندز فری گذاش.
    ینی سالتو می کنی تو گوشت؟؟
    آیدین جان
    مگه مثل من بیکاره نمودار رسم کنه؟
    پاسخ:
    تو که اسطوره بیکاری ای. :)
  • آیدین همتی
  • چقد به بهونه‌ی توضیح خودتو خالی کردی!
    من اون قسمت مسلمون و تروریستو متوجه نشدم! ینی اونطوری که متوجه شدم حتما اشتباه متوجه شدم!!!
    الان گفتی اکثر مسلمونا تروریستن!؟ نگفتی که!‌ پس اون قسمتو لطفا با رسم نمودار توضیح بده.
    پاسخ:
    نه عاغا.
    چزا تو دهن بچه مردم حرف میذاری؟؟
    اینقد از این شکا بکن بیان منو بگیرنا. :دی

    آها! :دی فهمیدم! فک کردم جوانان اسم یه قسمتش بوده!!
    نه خب منو با زور هم نمیشه کشت! با حرف که هیچی!!
    پاسخ:
    :))
    بهتر.
    میخوام صد سال سیاه نمیری.:دی
    شوخی کردمو از قسمت مد به بعد ندیدم!! الآن نمیدونم قضیه دقیقا چیه! :|
    خب شما هم مث مهیارتون میتونی لباس بپوشی!!
    خدا رو شکر یه گره دیگه رو هم از کار مردم باز کردم! :دی
    پاسخ:
     مینم خیلی ندیدم.
    ولی این مرده هست که میره با جوونا مصاحبه می کنه،هی میگه خاک بر سرت تو عامل ننگ جامعه ای بعد تهش جوون قصه ی ما خود کشی می کنه رو میگم.

    در مورد هندزفری: خب پسرا که کاری نمیتونن بکنن! ولی من همیشه هندزفریمو به حالت پنهان زیر شال/ مقنعه استفاده میکنم! کسی هم فک نمیکنه کر (یا به قول کمند کور!) ــَـ م!
    + توهم توطئه رو منم به شکل وخیم تری دارم!! مثلا از توی خیابون که از بغل یکی از فاصله ی کم رد میشم، با خودم فک میکنم نکنه الآن طرف فک کنه پولشو زدم :دی در این حد ینی!!
    پاسخ:
    شما مشکل جامعه ای.
    (الان به سبک اون بخش جوانان تو شوخی کردم می تونم یه چی بگم خود کشی کنی:دی)
    آخه هیچکی با پسری که شلوار لی پاره پوشیده و کلن یه چیزی تو مایه های مهیار خودمونه کاری نداره که، با کسی که مثه بابا ها لباس می پوشه(خودمو میگم) همه کار دارن.
  • کمند سلیمانی
  • بعله کاملا موافقم!تازه بعضیا فک می کنن اونی که هندزفری تو گوشش کورم هست!!!!!!!!!!یعنی اون طرفی که وقتی من هندزفری تو گوشمه دستشو به علامت خاک بر سر به سمت من میگیره با خودش چی فکر کرده آیا؟ :| یا مثلا اونی که هم فکر می کنه کورم هم کر که نچ نچ کنان و واه واه کنان وکله تکان دهان از کنار بنده رد میشه؟
    کاملا مستفیض شدین بنده با خاک یکسان میشم وقتی هندزفری تو گوشمه یا نه؟ :|||||||||||
    پاسخ:
    بعله.
    از توضیحاتت مستفیض شدیم!
    پاسخ:
    پس موضوح شدی!(از ریشه وضح بر ون مفعول.)
    یعنی قشنگ از درونت جوشیدی!!!!
    به صورت خود جوش توضیح میدین عایا؟؟
    پاسخ:
    خود چوشه خود جوش.!
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی