عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

آدامس موزی.

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ب.ظ

میدانید، گاهی آدم اشتباه میکند که طبیعیست، ولی گاهی بر اشتباهش اصرار میکند که آن هم طبیعیست.

خوب نیست، ولی طبیعی چرا، چون همه بر اشتباهاتشان اسرار میکنند.

شما کافیست بروید در یک سایتی یا پیج یک کسی و کامنت ها را بخوانید:

احسن آقای فلانی، شما به نحو احسنت توضیح دادید که فلان مساله چرا بهمان شد و جالب اینجاست که شما خودتان را هم بکشید آن شخص راضی نمیشود که اشتباه کرده و باید میگفته احسنت! به نحو احسن و ... .

یا مثلا همین چند روز پیش من در وبلاگ یکی از دوستان غافل را با قاف نوشتم و البته میدانم غافل را همه با غین مینویسند ولی خوب چرا؟ غافل خودش تویش قاف دارد، یعنی خودتان میگویید قاف+ اِل(L) بعد حالا آزار دارید که چیزی که تویش قاف دارد را تویش قاف نمیگذارید و غین میگذارید؟ همان شما بروید پیرو این تازی ها باشید که هی عین و غین بلغور میکنند، حالا کلمه ی مذکور تویش اصلن عین و غین ندارد ها، مثلن یه جوری میگویند اخی که انگار میگویند عخی!، لامصبا طوری هم میگویند که لاجرم قطعنامه دانشان پاره شود!(ربطی نداشت ولی این پاره شدن قطعنامه دان تو دلم مانده بود سه چهار سال است هی هیچ جا به کار نمی آمد! ولی در این مورد معلوم است تازی ها قطعنامه دان ندارند چون اگر داشتند در همان بدو تولد به طرفۀ العینی پاره میشد چون مثلن بچه های ما میگویند: ماما و بابا و بچه های آنها میگویند عل عمّ و عل عب (الام و الاب خودمان) )

اصلاً بیخیال قطعنامه دان آنها، الان شما توجه کردید که من برای اینکه قبول نکنم غافل درست است نه قافل، از اینجا تا امارات متحده ی عربی را با هم یکی کردم؟

بعد اینکه یکی دیگر از اشتباهاتی که ما عادت داریم به آن این است که میگوییم فلان چیز (صابون مثلاً) بوی موز میدهد ولی خدا وکیلی بوی آدامس موزی میدهد، ولی چون ما قبول کرده ایم آدامس موزی بوی موز میدهد، قبول میکنیم هر چیزی که بوی آدامس موزی میدهد بوی موز میدهد!

در صورتی که هر جوری فکر کنی، آدامس موزی بوی موز نمی دهد، اصلاً موز هم بوی موز نمی دهد، چون اصلاً موز بو نمیدهد! (میدهد؟)

بعد یک چیز دیگری که سر دلم مانده این است که این خواجه امیری و روزبه بمانی الان که میتوانند بروند آمریکا عقد کنند چرا نمیکنند این کار را؟(اشاره به قانونی شدن ازدواج هم جنس گرایان در آمریکا) به خدا این دو نفر زن و شوهر هم بودند اینقدر به هم وفا دار نبودند! خوب است کارتان ها ولی خزش را در آوردید دیگر!

چیز بعدی که سر دلم مانده بود این بود که الان داشت یک فیلم ترکیه ای از تلوزیونمان پخش میشد که در آن یک خانم محترمی از شوهر خواهرش باردار شده بود، بعد رفته بود با یک آقای دیگری ازدواج کرده بود که الان معلوم شد آن آقای دیگر پسر حرامزاده ی پدرِ خانم مذکور بوده!

یعنی یا برادر حرامزاده خودش ازدواج کرده! و نکته ی دیگر اینکه همه ی شخصیت های این فیلم فرشتگانی پاک هستند که فقط در زمان اشتباه در مکان اشتباه هستند، غیر از آن خواهر مذکور که خواهرش با همسرش به او خیانت کرده اند و این خانم یک پین این ده اس(نخواهید که انگلیسی اش را بنویسم!) محسوب میشود.

بعد اینکه چقدر حال میدهد آدم دری وری بنویسد!شما هم امتحان کنید.

مثلا الان اگر پارسال بود من باید یک سال فکر میکردم که این قطعنامه دان را در جای درست به کار ببرم ولی از آنجا که الان پارسال نیست آنرا خیلی ریلکس در جای نادرستش به کار بردم!

و دیگر اینکه برای اینکه بگویم آدامس موزی بوی موز نمیدهد باید گوز را ابتدا با شقیقه پیوند میزدم، بعد مگفتم: ((شقیقه اصلاً چه ربطی به گوز دارد؟، نکته اینجاست که ما قبول کرده ایم شقیقه همان گوز است)) و مثال آدامس و موز را میزدم!

پی نوشت: همه اینها کلن به این علت بود که آیم هپی کلن و فاز فَرِل ویلیامز!

پی نوشت 2 :خودم هم نمیدونم که چرا آیم هپی ولی آی ام دیگه بابا بیخیال کلن!

3: اگر آن فیلم ترکیه ای را نفهمیدید من هم نفهمیدم، ایرادی ندارد، فقط نکته این بود که یک نفر هم با برا درش ازدواج کرده، هم با شوهر خواهرش بعله و در عین حال یک فرشته ی معصوم است!

  • ۹۴/۰۴/۰۸
  • ۱۴۰۸ نمایش
  • pou617

نظرات (۲۲)

روزبه بمانی و احسان خواجه امیری عالی بود😂😂😂
موز بو نداره...ولی وقتی میگنده پوستش یه بو هایی میده😎👍
پاسخ:
:)
اگه اگرم داشته باشه بوی آدامس موزی نمیده!
هاهاها,
خیلی خوب بود رفیق. لبخندی به پهنای صورت 
پاسخ:
قربانت.
خوششال شدم از لبخند پهنت.

من که نفهمیدم چی میخواستی بگی :)) ولی تو این آشفته بازار فکرم یکم خندیدم :) مرسی
پاسخ:
من خودمم نفهمیدم چی میخوام بگم!
خیلی جالبه!
من میگم یه کاری نکردم هی یادم نمیومد نگو اینجا نظر نذاشتم
پویا همه نوشته هات که خوب هستن ولی این یه چیز دیگه بود
ماشالا پیشرفت کنی بازم بگو ایشالا
پاسخ:
میسی عجقم.
گلبونت بلم عجیجم، تو ئم ئمین تول.
ایجالا ایجالا.
دیگه نظر بعد ساعت 12 جوابش همینجوری میشه دیگه!
این بوی موز عالی بود
D:
 به چه نکات ریزی توجه میکنی
:'D
پاسخ:
من کلن به چیز های ریز علاقه شدیدی دارم.
چه نمودی آقا!!!
برنامه بذارم 1 روز در میون بخونم!!!
پاسخ:
بهله دیگه.
ما اینیم.
نخونی هم چیزیو از دس نمیدی!
کلا موافقم!
الآن هم اینجا از تلویزیون ما داره یه سریال ترکیه ای پخش میشه که احتمال میدم همونی باشه که از تلویزیون شما پخش میشده! گرچه الآن که بهش فک میکنم میبینم بقیه ی سریال های ترکیه ایی هم که پخش میشه و من همیشه از صداهاشون مستفیض میشم درون مایه شون همینه به طور کلی!
از من میشنوی به همین دری وری نویسی هات ادامه بده. من هر وقت سعی میکنم دری وری ننویسم بدتر همه ش دری وری مینویسم! و تقریبا همیشه هم سعی میکنم!
+ینی وقتی آیدین گفت این پستت قشنگه انتظار نداشتم واقعا انقد خوب باشه!!
پاسخ:
از توافقت خرسندم.
بله که محتوی یکیه ولی این یکی دیگه خیلی ضایع بود.
باشه به همین دری وری ها ادامه خواهم داد ایشالا!
+دیگه اونقدر هم خوب نیس دیگه!
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • میدونی شدیدا به :| علاقه دارم + این :-" + اینم دوسد دارم :دی
    پاسخ:
    چی بگم آخه آدم یه حسی میگیره انگار میگی به من چه یا یه همچین چیزی!
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • پس فاز نژاد پرستیت مشخص نیست ...

    ×××

    ولی من علاقه ی عجیبی به خمیر دندون بچگونه داشدم ، چون میخوردمش :|

    پاسخ:
    مشخص که هست ولی پابلیک نه!



    یه سوال: تو از نزدیک هم :| ای یا فقط از دور :| ای؟
    یکم تغییر حالت چهره واسه تنوع بد نیستا!:)
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • مجموعا زمان بچگیه ما یه مارک خمیردندون بچگونه بود اونم داروگر بود طعمشونم موزی بود و توت فرنگی :|

    ×××

    بعضیا مخالف نژاد پرستین فکر کردم یو هم هسدی -_-

    پاسخ:
    میدونم ولی میگم من اصن خمیر دندون بزرگسالان فرو میکردن تو دهنم خمیر دندون مخصوص یه جورایی خیلی دهه هشتادیه.

    من موافق نژاد پرستی هم نیستم همچین.
    دمت گرم!!
    پاسخ:
    اووووو
    این چه حرفیه! :)
    حالا ولش کن من اشتباه کردم دیگه!! 

    پاسخ:
    من ول کردم اصن مهم هم نیست.
    کامنتا رو هم عدم نمایش میذارم اصلن.
    :)
    بیخیال.
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • من اگر اشتباه کنم یک جوری ماسمالیش میکنم و عنش را در می آورم ولی خلاصه قبول نمیکنم که اشتباه کرده ام :|  غرور نداشده ام خدشه دار می شود -_-

    نژاد پرست نیسدم اما حالم از عرب های آل سعود بهم میخورد در حد استفراغ و حتی درمواردی اس+هال -_-

    خمیر دندان بچه ی موزی را هم اشاره میکردی ، چه قدر وختی بچه بودیم من از این خمیر دندان ها خوردم ... :|

    فیلم های ترکیه ای همه شان هنر هفتم (یا شایدم هشتم ) که سینما باشد را گ+هی کرده اند -_- این نظر شخص شخیص بنده به عنوان یک شهروند نگران اسد .

    آری من خودم از دری وری نوشدن خیلی مشعوف می شوم ، آنچنانکه از وبم پیداست :-""




    پاسخ:
    مثل همه.
    نژاد پرست بودن مشکلی داره؟ من نژاد پرستم و مشکلی هم باهاش ندارم.
    من از بچگی داروگر2 میزدم در نتیجه خمیر دندان موزی نخوردم تا حالا.
    دیگه نظر شخصیه دیگه چی بگم! :)
    خواستم* :|
    پاسخ:
    :|
    وقتی خواستن دیدگاهمو ارسال بنمایم نتم قطع شد:| الان هم یادم نمیاد چی میخواستم بگم ولی یادمه اون سه تا دیدگاه رو که دیدم خندهم گرفته بود یه جای خیلی رسمی هم بودم داشتن چپ چپ نگام میکردن :| چقدر به فکر بهبود بازدید وبلاگ ما هستن!
    پاسخ:
    ایشالا دیگه قطع نشه نتت.
    مصلحته که یادت نیاد خانم مصلحت.
    واقعن دمشون گرم.
    سلام 
    از این که این همه شرو ور سرهم کردی که یه پست جدید بزاری ممنونم:))
    راستی به احسان جونم یه بار دیگه توهین کردی من میدونم و......
    پاسخ:
    توهین نیست، هر انسانی میتونه آزادانه گرایش های خودش رو انتخاب کنه.:دی
    بعد اینکه من خودم یکی از طرفداران پر و پا قرص احسان هستم ولی خوب دیگه خزش رو در آوردن!
    نه اتفاقا خعلی باور میکنم،بالاخره ما خودمان نویسنده شناسیم و ایناع...

    بعدشم یادم رف بگم...هپی نباش وگرنه حسابت با بچه های کمیته س
    پاسخ:
    آخه من کلن خیلی غلط املایی دارم ولی آخه اینجا دیگه نه!

    بچه های کمیته که خودی ان.
    خب البته حرف هایتان خیلی هم جالب انگیز بود اما اینکه اسرار کردن غلط است و اصرار درست...آن هم خودش جا دارد یک پست دیگر از همینها بروید...بعدش اینکه ما هرچه گشتیم فقط یک شقشقه دیدیم توی فرهنگ معین که به معنای بانگی ست که شتر هنگام هیجان از خودش خارج میکند و شقیقه ای که فرمودید را ما ملتفتش نشدیم
    و دیگر اینکه ما هم معتقدیم آدامس موزی بوی موز نمی دهد چون موز خودش بوی هیچ می دهد
    و اگر بخواهید ما تا فردا هی ادامه می دهیم...
    پس بهتر آنکه بر نشیمن عزلت نشینیم و پریشان گویی بس کنیم.

    حفظک الله 
    پاسخ:
    الان بگویم میدانم شقیقه و اسرار را چگونه مینویسند باور میکنید؟
    نمیکنید دیگر، پس نمیگویم میدانم.

    حفظکِ الله too.
    :ِِD
    سلام
    وبلاگ خیلی خوبی داری
    با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
    تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
    http://www.24ip.ir/?refer=sasan54
    حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست
    پاسخ:
    سلام.
    شما سه تا رو با هم ... ها!
    لا مصبا چش ندارن ببینن یکی حالش خوبه، دیوثا میان می... آدم رو!
    تبادل لینک و بنر با گارانتی تعویذ(خودم میدونم این تعویذ یه تعویذ دیگس)
    سلام
    با تبادل لینک هوشمند موافقی.
    اگه موافقی یه سر به
    gish.rozblog.com
    بزن
    منتظر حضور شما هستیم.
    پاسخ:
    سلام.
    نه.
    تو اگه موافقی یه سر به ... . (استغفرالله)
    باشید.
    سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

    لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید

    تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما



    --------------------------------------------------------------------------------------------------------
    استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور
    پاسخ:
    تشکرتون رو میپذیرم.

    دیدن نمی فرمایم.

    پیج رنک گوگلم رو بکنم در مقعد شما یا بذارم رو طاقچه؟

                                                                         کلیک نم کنم.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    شما ino میخوری دوست عزیز؟
    چقد حرف تو دلت مونده بود :)))
    پاسخ:
    بیشتر از اون چیزی که انتظار داشتم!:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی