عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

استراتژی

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۰ ق.ظ

یکی از اساسی ترین اشتباهات استراتژیک میتونه این باشه که تو هوای ابری بری بیرون، با خودت هندزفری نبری.

پارک شهر + همایون + بارون نم نم

سیگار هم نه.

فقط کولی کنار آتش رقص شبانه ات کو؟

+الان اگه خونه خودم بودم، طلوع خورشیدو  نظاره میکردم.
++هر چند غروبش تا اینجا واسم معنی خاصی نداشته که طلوعش همچین فرقی ایجاد کنه کلاً نمیخوابم که بیدار شم.

:)

نظرات (۲۶)

  • دختر خاکستری
  • من از بس این اتفاق برام افتاد الان هندزفری مث پول همیشه باهامه :|
    همیشه کیفامو هم که عوض میکنم هندزفری و برمیدارم خیلیلم خوبه همه جا بدرد میخوره
    در ضمن این شعره عالیه چون توی بیتای اسم منم داره D:
    حتما برو نویسنده شـــــــــــو
    خیلی خوب مینویسی
    پاسخ:
    نویسنده شم؟! انشا هامو میدادم داداشام بنویسن!
    ممنون:)
    عجب حسِ نابی
    پاسخ:
    بله.:)
    خوب خیس نمیشه هدفون؟! به قول خودت م+ی+ر+ی+ن+ه به حس استراتژی که!
    پاسخ:
    هدفون چرا.
    هندزفری نه.
    ینی بشه هم مهم نیست.
    هندزفریه دیگه!
    درد عجقم :)))))))
    پاسخ:
    بوج بوج:))
  • ♛ ♛ آرین ♛ ♛
  • هندزفری... قدم زدن... بارون ... آهنگای حصین و صادق... دور استخر لاهیجان...
    پاسخ:
    عع!
    لاهیجان؟
    لاهیجانی ای!
    بابا همه هم استانی در اومدن که!
    تا حدودیش درسته ک زن ب فکر حقوق خودش باشه ک ب قول تو ارزشش حفظ بشه ولی جدیدنا یه عده رو میبینم ک ب طور کاملا افراطی هی دارن دم از حقوق زنا میزنو خودشونو بدبخت عالمو روزگار میدونن! من با اون مدلاشه ک مخالفم!
    پاسخ:
    منم این یه عده رو میبینم.
    و همه جز خودشون باهاشون مخالفن.
    اره بابا من خودم اول دیدم نظرم تایید شده لجم درومد ک این داره لج میکنه!
    بعد ازین ک فرستادم نظرو یادم افتاد ک خودشون تایید میشن چققققققدر پشیمون شدم ک گفتم لج میکنی!
    من نه طرفدار حقوق زنم نه مرد!!
    طرفدار زنا باشم میشم فمنیست ک اصصصلا کامل موافقش میستم مال مردام نیستم!
    چون هر دوش ایراد داره.نمیشه از هر دو ب طور کامل خورده گرف یا بطور کامل ازشون دفاع کرد. یه جایی حق با زنس یه جا جق با مردس
    و اینک گفتی ناراحت نشدم
    نمدونم لحن جوابتون یجوری بود که حس کردم ناراحت شدید
    + همه پستا تونو خوندم.:) .بایجازه چراغ روشن اینجا خواهم بود
    پاسخ:
    من هم نه موافق حقوق مردام نه زنا ولی موافق برابری شون هستم و فکر میکنم زنا باید به فکر هم باشنو به حقوق هم احترام بذارن که مردا بفهمن زنا ارزشمند تر از اونی ان که فکر میکنن.
    ناراحت نمیشم من عموماً.:)
    دیگه شرمنده کردین واقنا! اجازه میخواد؟! تنها مشکل اینه که چراغ کلاً خاموشه نمینویسم زیاد.
    بدترین چیز نداشتن هدفون است!!!!
    پاسخ:
    بده ولی بدترین نه.
    نداشتن هدفون وقتی یه دختر ... هی واس آدم وویس میفرسته جای تایپ حتی بدتر هم هست مثلاً.
    یا مثلاً  نداشتن هدفون و ساعت 2 شب بودن و یه دختر ... واسه آدم وویس بفرسته حتی بد تر هم هست.
    میخوای بدتر هم بگم عجیجم؟
    پویا کجایی؟

    من پست جدید میخام :{

    بی انگیزه شدی چیزی شده؟؟
    پاسخ:
    همین اطراف.

    منم میخوام ولی خستم!

    نه یکم خستم فقط همین، کار و بار و مشغله شدید!
  • بهار سامانی
  • بد ترین چیز دنیا اینه که هدفونت پیشت باشه
    ولی زبر بارون خیس بشه صدا رد نکنه
    اصلا یه حس داغونیه ها....
    پاسخ:
    اون که دیگه خیلی داغانه.
    خدا نصیب گرگ بیابون نکنه!
    :))
    naaaaaaaaaaaaaa 

    پاسخ:
    میدونم.
    میدونم.
    شوخی کردم دختر! عع!
    من با همه ی پستت حال کردم به غیر از سیگار!!!
    طلوع و غروب خورشید هم که محشره مخصوصا جایی باشه که آرامش داشته باشه :))
    پاسخ:
    سیگار بکشم یعنی؟
    طلوع باحال تره.
    انگار یه حس غرور به آدم میده مخصوصاً اگه شب بیدار بوده باشی.
    پویا!!!
    پاسخ:
    علی!!!
    من خونده بودم جوابتو! ولی نمیدونم چرا بهش جواب نداده بودم!!
    عکس مهتاج توی بیان پوکر فیسه!
    پاسخ:
    خوب من هر دفه میبینمش میگم کوفت!
    باران توییِ چارتارم بد میچسب این وختا ^_^
    پاسخ:
    بستگی به حال همون لحظه داره.
    گاهی وقتا کولی همایون، گاهی زن دیوانه 4تار، اگه بخوای یکی از بند های پست رو رعایت نکنی فاینال کات پینک فلوید.
    حس هرچی که باشه بنده ی آنم!
  • آیدین همتی
  • سیگار هم نه!
    خیلی خوب بود
    پاسخ:
    تو منو پویا نمایی کردی.
    اونم چشم.
    :|
    خیلی جوش جو بود!!!
    پاسخ:
    !
    من پا میشم میام رشت،خیابون اول می پرسم آقا خونه این پویاهه که اسم داداششم امینه کجاس؟؟
    بعد میام به بابات میگم روزا که نه...شبا هوای این آقاپسرتونو داشته باشین -_-

    +آخه فک کردم همایون بی إف إفته B)
    پاسخ:
    چرا اینقد شدید؟!
    بابام شبا، روزا، بعد از ظهرا، غروبا، سحرگاهان، همیشه حواسش هه.:))

    + :))
    +از این دست اشتباهات لذت  عیش آدمو نصف میکنن...
    +بقول یارو رپره...نه که سحرخیز باشیم...نه! بیدارای دیشبیم!
    +پارک و باران و هندزفری و باران و همایونم آرزوست...البته از نوع شجریان...
    +مگه روزای دیگه سیگار آره؟آره پویا؟؟؟؟! -_-
    پاسخ:
    +واقن.
    +بله چیزای خوبی میگن این رپرا بعضاً.
    +بارانش زیاد باشه نه، واسه من آخه همون یه بارون کافیه! خخخخخ همایون دیگه هم مگه هست؟ من الان دیگه تو ذهنم همایون دیگه نیس.الان که گوگل کردم مث اینکه همایون بهمنی هم خوانندس!
    +نه روزای دیگه هم نه، در کل میگم سیگار بده نکشین، شبا حالا شاید ولی روزا هرگز. خخخخخخخخ
    میخواستم بگم از این به بعد توی وبلاگت پوکرفیس نمیذارم؛ بعد دیدم خیلی سخته! هیچ تضمینی نیست که بتونم یا یادم بمونه!
    + مهتاج بیا از عکست دفاع کن!!
    پاسخ:
    خوب من در جواب پوکر فیس میگم کوفت، نمیتونم تضمین بدم یا یادم بمونه که این کارو نکنم.:))
    +مهتاج از عکسش دفاع کنه؟ کدوم عکس؟
    الان دلم بارون میخواد با هندزفری ولی خب ما نداریم فعلا مجبوریم به شرجی 91 درصدی اکتفا کنیم!
    پاسخ:
    هوا اینجا هم داغانه!
    یه بار بارون میاد که فقط یادمون نره اینجا رشته!
    من که بیشتر به صدای ذهنم علاقه دارم
    پاسخ:
    منم به صدای ذهن تو علاقه دارم ولی خودم نه.
    موافقم. موافقم!
    +همین دیگه خب :|
    پاسخ:
    :)
    من از پوکرفیس متنفر.

    شادترین مردم لزومأ بهترین چیزها را ندارند بلکه از هر چه سر راهشان قرار مىگیرد بهترین استفاده را مىکنند
    پاسخ:
    اسکل ترین مردم دنیا هم یحتمل اونان که میرن چرت و پرت مینویسن تو وبلاگ بقیه فحش میخورن!
    شمام همین حسو داری؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی