عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

تفاوت!!

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ق.ظ

 

این لفظ تفاوت هم که واسه ما شده دلیل واسه کارایی که یه عمر تو دلمون مونده بود

و به برکت لفظ لفیظ!! تفاوته که می تونیم سر خودمونو شیره بمالیم و انجامشون بدیم.

اگه تا چند سال پیش از مهیار قصه ما که ابروشو ورداشته بود می پرسیدی چرا این کارو کردی؟؟

با قاطعیت جواب می داد: آخه می خواستم دیفــــرنت(different) باشم هانی.

ولی الان که دیگه ابرو برداشتن واسه پسرا عادی شده مهیار(عاغا!!) قصُه ما هنوزم ابروشو ور میداره.

و اگه ازش بپرسی الان که دیگه ایت میکز نو دیفرنس هانی!! چرا ابروتو ور میداری؟

میگه اصن تو چه می فهمی زیبایی و مد و فشن (fashion) چیه با این تیپ جوادت؟؟

یکی هم پیدا نمیشه بگه عزیزم تو تا پریروز دنبال تفاوت بودی، الان شدی پیرو سبکی که یه عده فک میکنن برای اجتماع مناسبه؟؟ (تفاوت = گوسفندی اندیشیدن؟؟)

یه عده هم هستن که چون متفاوتن یه چیزایی می فهمن که من و شما نمی فهمیم.

خوب متفاوتن دیگه اگه ما میفهمیدیم چی میگن که ماهم متفاوت بودیم.

ما فقط وظیفه داریم واسشون دست بزنیم و تاییدشون کنیم.

مثالش این خانوم شادی امین که هی فرت و فرت میاد BBC و VOA با افتخار میگه من به عنوان یه زن لز بین فعال حقوق زنان ایرانی... .

و مشکل اینه که یه جوری هم میگه که انگار فمنیسم رو تو ایران خودش بنیان نهاده و قبل ایشون هیچکی به فکر برابری حقوق زن و مرد نبوده.

آخه بنیان گذاری فمنیسم هیچ چی یه جوری هم میگه انگار یه چیزی بیشتر داره یا مثلاً پیش نیاز فمنیست بودن هم جنس گرا بودنه.!!

خوب اصن منو چه به این حرفا ایشون متفاوت ان دیگه. ما رو چه به متفاوتا؟؟ :|

حالا بد تر از اونایی که فک می کنن به دلیل متفاوت بودن یه چیزی بیشتر از بقیه ان اونایی ان که برای بیشتر بودن از بقیه، خودشون رو متفاوت جلوه میدن.

مثلاً اینایی که تو سوراخ موش راشون نمی دن به دمشون جارو میبندن مثلاً واسه روشن فکر جلوه کردن رژیم گیاه خواری پیشه می کنن، یه اپسیلون هم فکر نمیکنن(فکر؟؟ انتظاراتی دارما.) با به دست آوردن لغب روشن فکر به کجا می رسن؟؟

یا مثلاً خود من که واسه متفاوت جلوه کردن از همایون شجریان و سالار عقیلی تا queen و از امیر تتلو تا شاهین نجفی رو گوش میدم، که چی؟؟ جز اینهکه میخوام بگم من تو موزیک از شما ها بیشتر می فهمم؟؟

یا مثلاً، برای اینکه ثابت کنم متفاوتم هی نانی (nani) رو به عنوان سکند استرایکر(second striker) بازی میدم که مثلاً که من فوتبال بیشتر از بقیه می فهمم.

 

 

 پ.ن. آخه واقعن یه عده هستن که فک می کنن من چون همه مدل آهنگ گوش میدم از موزیک چیزی می فهمم.

  باید بگم فقط متاسفم واسشون. :))

 

  پ.ن2 آخه یه عده هم هستن که فک می کنن چون به یکی میگن روشن فکر یه چیزی از بقیه بیشتر می فهمه

  نه اینکه چون یه چیزی بیشتر می فهمه بهش میگن روشن فکر (خودمم نمی دونم چی شد).!!

 

  آ.ن: بنده به شخصه برای تفاوت هیچ‌یک از مهاجم‌هامو نذاشتم، از کاور برای پستام استفاده می‌کنم، با پروژکتور فیلم می‌بینم، با کفش می‌خوابم و پسورد

  لپ‌تاپمو گذاشتم password! که خودش به نوعی تفاوت!
  عایا من متفاوتم؟ عایا این عایا نوشتن هدفش متفاوت بودنه!؟ آیا ...!؟

 

  پ.ن واقعن هم متاسفم بابت تاخیر، دیشب اینترنتم قطع شد، وگرنه دیشب پیش نویس می کردم که ساعت 8 پست شه.

  • ۹۳/۰۳/۰۴
  • ۱۲۱۱ نمایش
  • pou617

تفاوت

ابرو برداشتن

نانی

فمنیسم

نظرات (۶۰)

منم با این پست بسی حال کردم...توی وب قبلیم یه پست راجع به خاص بودن نوشته بودم که متاسفانه به مدد بلاگفا منهدم شد...حتما دوباره دربارش خواهم نوشت...
هرکسی معیارای خاص بودنو یه جوری واسه خودش تعریف کرده و مطابق با اونا پیش میره...
البته الان یه جنبشایی راه افتاده که...
اصن آقا من رفتم که یه پست برم راجع بش!!
بقول این کاندیداها:احساس وظیفه میکنم :|
پاسخ:
ماشالا.
به قول این مردم هوادار کاندیدا ها: ساناز، ساناز حمایتت میکنیم.
  • کمند سلیمانی
  • Farda yani farda dg? ya fardaye aidini?
    پاسخ:
    هم امروز هم فردا.
    مطلب مطلب ما پست میخوایم!!!
    پاسخ:
    فردا عاغا فردا.!!
  • کمند سلیمانی
  • Ta key ma bayad sare hamin post bmunim?????? :|
    پاسخ:
    به خدا حال نوشتن ندارم.
    به زودی.
    بابا پویا اعصابمونو بهم ریختی !!!!!
    یه پست تازه بزار دیگه.
    :دی
    پاسخ:
    :D
    اون وقت دقیقا کنایه از چیه این جمله؟!
    پاسخ:
    کنایه از بد بختی من!!
  • کمند سلیمانی
  • :)) این هاسپیتال همین الان درحال عمل قلب باز(کپشن عکس سلفی!!)
    خواهش می کنم ممنون رو که من گفتم عمو جون تکرار کن در جواب ممنون می گن خواهش می کنم!
    پاسخ:
    خخخ.
  • کمند سلیمانی
  • Ba sepase faravan :D
    پاسخ:
    tnx.
    عمل قلب باز دارم نمی تونم بنویسم ممنون یا خواهش می کنم.! :))
    در موضوع پست گذاشتن کاملا درکت می نمایم پویا

    پاسخ:
    ممنون بابت مدروک قرار دادن من!!
  • کمند سلیمانی
  • Oh bale!farmayeshe shoma sahih!baad in k enshallah zud tar suzheye morede nazar ra biabid va ba deghat bebinid va b khubi poste haye ghabl beneVCd! P.n:bande ke chiz haye chert o pert mienevisam ghorban :D
    پاسخ:
    چرا چرت و پرت؟؟
    شما در بین کسایی که با این رنگ و بو می نویسن یکی از بهترینایی.
    یعد اون وقت شما یه جمله ی کنایی از حرفای من میتونی بکشی بیرون؟!
    +درک میکنم! درک میکنم! :دی
    پاسخ:
    کنایه در پاسخ من:
    ممنون که به قدرت نویسندگی من اعتماد داری!!
  • کمند سلیمانی
  • ;)) واقعا من بیکاریم!
    واقعا باید بری بیرون ایده بگیری؟!من میشینم خونه،تو فاز اینجینیِری،همانند شرلوک دست هام رو جفت کرده،تا سرعت نور شروع به نوشتن می کنم!البته چرت میشه :دی
    ولی پست بذار دیگه!
    همین میشه به قول شهرا...شهریار همه "دیدگاه"ها بی ربط می شه! :-د
    پاسخ:
     شما ها بیکار نیستین.
     ولی شما از خاطراتتون و مشکلات شخصیتون و... می نویسین و خیلی خوب هم می نویسین.
     ولی اگه من مهیاری رو نبینم که به خاطر تفاوت ابروشو ورداشته که نمی تونم ایده ی نوشتن پستو بگیرم.
     یا مثلاً کاظم عاغا ایرونی که همه ی فکر وذکرش اینه که آریایی نژاد برتره و مثلاً افغانا حق زندگی ندارن.
    من گفتم به توانایی نوشتن شما اعتماد دارم؟! من کی گفتم؟! :دی
    پاسخ:
    کنایه= سخن یا حرفی است که بر غیر از موضوع اصلی خود دلالت کند. به عنوان نمونه در زبان ترکی استانبولی، اصطلاح «باقالی در دهان داشتن»[۱] کنایه‌ای از طفره‌رفتن از رُک حرف خود را زدن است.[۲]
    بر گرفته از ویکی پدیا. :دی
    البته قطعاً همه ادبیاتشون از من بهتره ولی این حرکت رو دلم مونده بود که یه منبع ذکر کنم. سر نظر شما امکانش بود، منم عقدمو خالی کردم. :دی
    نه نظر همون دیدگاهه قبل از یک طنز هم من میگفتم دیدگاه (همون پارسی رو پاس داریم و اینا!)
    پاسخ:
    بعله!!
    از دیدگاهام مشخصه! :دی
    پاسخ:
    نه بابا خوبه که.
    زود به زود سر می زنی.
    راستی دیدگاه مخصوص 1 طنزه.
    تو هر بلاگ دیگه ای نظره.
    در 20 نظر اخیر
    به غیر از3تا که مربوط به عکس بودن بقیه هیچ ربطی به پست نداشتن
    چت روم که نیست POSTE!!!
    پاسخ:
    این هم ربطی به postنداشت شد 21!!
    درسته
    میدونم خیلی مشخصه که من واقعا بیکارم!
    پاسخ:
    بی کاری واقن؟؟

    پست جدید نمیذارین؟ :دی
    پاسخ:
    دیگه بیکار که نیستیم خواهر من! :دی
    ولی خوب من باید ایده رو از یه جایی بگیرم که بنویسم دیگه!!
    موقع امتحاناتم که نمیشه رفت بیرون.
    مطالعه غیر درسی و روزنامه هم که نمیشه.
    نیمه شطرنجی
    پاسخ:
    بی خی.!!
    دوباره چت گروهی شروع شد
    میگم اون عکسه رو شطرنجی کن دوباره بذار!!!
    پاسخ:
    خوب شطرنجی چه فایده داره؟؟
  • کمند سلیمانی
  • اتفاقا قالبه خوبی بود!جهت نبود؟! فقط مشکل این اثبات اینه مه آخرین مطالبش ته صفحس!
    پاسخ:
    مهم نی اون.
    خوب آخرین مطلب هس خودش ده.!!
  • کمند سلیمانی
  • بهت توصیه می کنم دیگه به حرف آیدین عمل نکنی :))
    باز خوب شد اون چی بود! :))
    پاسخ:
    آیدین نگفت اونو بذارم.
    گفت غالبت ضایس.
  • کمند سلیمانی
  • آخه قالب خیاری؟
    جهت،رقابت،اثبات یکی از این سه رو بذار این قالب خیاریو بردار!:|
    پاسخ:
    اثبات رو خودم می خواستم بذارم.
    تو وبت هم پرسیدم که خوبه یا نه.؟
  • کمند سلیمانی
  • خب سبز خیاریِ به من  چه :))
    پاسخ:
    مگه خیار چشه؟؟
  • کمند سلیمانی
  • باور رو بذار!
    پاسخ:
    بغل تاریخ داره خوشم نمیاد.
    یکی دیگه پیشنهاد بده.
  • کمند سلیمانی
  • بهتر شد اما دوسش ندارم!فضای خالی زیاد داره :))

    پاسخ:
    آوووووووو
  • کمند سلیمانی
  • راستش قبلیه بهتر بود!بعد از کی تاحالا آیدین با سلیقه شده؟ :|
    انگار با گوشکوب کوبیدنش!شده کباب کوبیده :|
    عوضش کن :دی
    کمند راست میگه !!!
    قالبت چقدر پهنه!!!
    یکمکی هم اداریه!!!
    چند کیلوبایته!!!!
  • کمند سلیمانی
  • نه بابا واسه چی بزنم؟نوازش می کنم :|| ایشِّ!
    علی ای ای 12 ==>از امروز!
    بعد اینکه نه اتفاقا اون قالب خوب بود!این خیلی گنده بکه! :دی
    بله! :|
    پس یعنی سه نفر دیگه هم میخوان منو بزنن :|
    خدا رو شکر :) خوبه چون تا وقتی نیمه خالی لیوان رو نبینیم نمی‌تونیم پرش کنیم.
    می‌خواستم بگم عکسه با این که رو اعصاب بود ولی به پست میومد :دی (الان کمند منو میزنه!)
    قالب نو هم مبارک!
    پاسخ:
    من سه تا خصوصی مختلف با آیپی های مختلف مببنی بر برداشتن عکس گرفتم.
    :|
    پویا
    قالبت باز رنگ عوض نمود؟؟؟
    پاسخ:
    آیدین گف ضایس خوب.
    ما هم که همیشه اول ایمنی بعد کار.
    کمند جان
    1.از کی تابلو ورود ممنوع شدی!!!
    2.نه خشونت خودت کافیه!!!

    پاسخ:
    راس میگه:دی
  • کمند سلیمانی
  • بعله :))
    ممنون!!!!
    پاسخ:
    خواهش.
    اعتماد به چی دقیقا؟! :دی
    + :دی درست شد خب!!
    پاسخ:
    به توانایی نوشتن من.
    :دی
  • کمند سلیمانی
  • کیانا!رمزش چیه مگه؟! :/
    عاغا این عمسه بد جور رو اعصابه!یعنی لود که میشه ها میخوام جف پا برم تو مانیتور! :|
    پاسخ:
    چشا رو بسته رمز گذاشته.:دی
    عکسم ورداشتم.
    ببخشید من یادم رفت نظرمو در باره ی تفاوت بدم!!
    ++++ این که آدم سعی کنه متفاوت بشه -و برای این کار شخصیت و عادتای خودشو زیر پا بذاره- میشه یه آدم مسخره که تک تک حرکات و رفتاراش تصنعیه و خنده دار! ولی متفاوت بودن در کل چیز بدی نیس! و میتونه خیلی هم خوب باشه! :)
    پاسخ:
    موافقم.
    راستی!!
    +++ « ...ایت میکز نو دیفرنس هانی» آیا شما فردا امتحان زبان ندارین؟! "میکس"!
    پاسخ:
    مگه شما نداری؟؟
    آو! (واو ساکن است!) الآن فهمیدم!!
    پس شماها برای متفاوت بودن کلمه ها رو کلا یه مدل دیگه مینویسین نه؟! مثلا همین "لغب"!
    + به قدری روون و بدون اشکال شروع شده بود که فک کردم از جایی کپی شده! (با عرض شرمندگی!!) خوب بود! :)
    ++ آ.ن: کلا رمز لپ تاپ راه خوبیه برای ایجاد تفاوت! یه مثالش تو! یه مثالشم همون حماسه ای که من رقم زدم! من به همه ی تفاوت طلبانی که تاکنون در این راه ناکام مانده اند، پیشنهاد میکنم که یه بار این راهو امتحان کنن! تضمین شده ست!
    پاسخ:
    خواهش می کنم و بابت اعتمادتون ممنونم.
    رمز گذاشتن شما که اصن اسطوره شده :دی
  • کمند سلیمانی
  • In sepehri ke goft hamun eshghe mane ha! :D sepide jan age cm haye ghabl ro mikhundi dg b in mozu eshare nmikardi!
  • سپیده پارسا
  • 1.پوزشتان را می پذیرم!
    2.این عکسو واقعا نمیشه برش داری؟!!!
    3.ای خدا!آیدین اینجا آیدین اونجا!این اینجا چی میگه آخه؟!(آ.ن.)
    4.مــــــــــــن رو چی فرض کردین؟!یا اینکه زیادی گوشت نمیخورم ولی عمرا بتونم گیاهخوار بشم!بعدشم همه ی گیاهخوارا هم اونجوری نیستن مثلا سپهر(دایی من و کمند)گیاهخواره چون گوشت رو نمیتونه تحمل کنه!
    5.نمیشه این عکس و بردارین؟
    6.این عکسه...!:دی
    پاسخ:
    من نگفتم همه ی گیاه خوار ها اینجوری ان.
    گفتم مشکل اونایی ان که برای روشن فکر جلوه کردن گیاه خوار میشن.
  • کمند سلیمانی
  • Man talabe shafaEyat mikonm vasashun az khoda!taze zang zadan migan saat 10 so h kelas bezarim miay? mnm ke aslan madrese nmiram :|
  • کمند سلیمانی
  • Na na unam sepide nkst!sepide jan omran betunan giah khar beshan :))
    پاسخ:
    خدا رو شکر.!!
  • کمند سلیمانی
  • Khob masalan chi mishod mokhtalet bud?alan ma dashtim almanimuno edame mkdadim!moshkeli nash chon mn kuchik tarin fard budam yki k daneshju bud un ykiam k ham sene mamane mn bud dg mkshkeli nash k!un ykiam alan pishe!valla!
    پاسخ:
    واسه کسایی که به همه چی مشکوکن حتی به خودشون،کلاس مختلط به نظر چیز مهمی میاد.
    (کسایی که همه ی افراد مذکر(هم جنس خودشون) رو مثه خودشون گرگ می دونن!)
    ملت تو همچی با هم متفاوتن الا متفاوت بودن!!!!
    پاسخ:
    علی اسمشو بذاره عارفتو بذار فیلسوف. بی-)
    فیلسوف نمیشه؟
    پاسخ:
    فیلسوف اسم نیستا،
    خود دانی.:دی
    تفاوت برای زندگی است نه زندگی برای تفاوت !

    پاسخ:
    تو اسمتو عوض کن بذار عارف.
    دوباره میگم : 
    راستی خیلی خوب میشه اگر توصیف دقیقی از محیط گیمنت ، اخلاق و علایق دیگران در اون محیط و دیگر چیزها بنویسی ...

    (:

    پاسخ:
    چش.
    نه اصلا منظورم این نبود؛ تو دیدگاه قبلیم مشخص بود که با این پست موافقم. کلا گفتم که بازم هستن ادمایی که خودشونو روشن فکر میدونن و اجازه میدن هر چیزی رو نقد کنن نقد که نه، ایراد بی جا. پوزش بابت این که منظورمو بد رسوندم :)
    پاسخ:
    نه خانوم این حرفا چیه؟
    به خدا ناراحت نمیشم.
    چون من با خودم قرار گذاشتم یه مشکل کوچیک رو بزرگ نشون بدم تا شاید مشکلات به چش بیان.:)
    باور هم کنین که ناراحت نشدم.
  • کمند سلیمانی
  • آقا منم رفتتم آلمانی بزور یه ترم رفتیم چون گفتن تعداد کمه کلاس رو تعطیل کردن باید بالای 7 نفر می بود ما 4 نفر بودیم پسرا7 نفر خودِ معلم پیشنهاد داد مختلط شه گفتن برای پیشگیری از مشکلاتی که در آینده "ممکن" است پیش بیاید نمی شود!
    خب همین میشه دیگه یکی که می خواد یاد بگیره نمی تونه!آخر سر به نرم افزار های آموزشی روی آوردم که بازم خیلی خوب نیست!
    آیدین==> میگما دیگه دیدیم با کفش میرن تو خونه با کفش خوابیدن دیگه خیلیه :))
    آی این آدمایی که برای اینکه ثابت کنن روشن فکرن گیاه خوار میشن رو ما تو خونواده داریم به شخصه دیدم دختره گیاه خوار شده هیچ هر چی آهنگِ عجیب غریب و هر چی لباس و عجق وجقه (یا اجق وجق)می پوشه! :|
    پاسخ:
     اینایی که میگن تو حوزه برگذاری المپیاد دخترا باید عقب حوزه بشینن پسرا عقب.
    چون فک می کنن همه مثه خودشونن.
    خوب چه انتظاری میشه ازشون داشت؟؟
    کلاس مختلط برگذار کنن؟؟
    راستی این فامیلتون سپیده که نیست اسمشون؟؟ احیاناً؟؟

    راستش یاد این مشکل افتادم که آدم هرکاری انجام بده بازم بعضیا هستن که بگن فقط خواسته بگه من متفاوتم و جلب توجه کنه!یعنی نقد بی جا :|
    پاسخ:
    اگه منظورتون منم،:) باید بگم من نگفتم تفاوت بده.
    من میگم اینکه فکر کنیم تفاوت های ما با مردم ما رو بزرگ می کنه اشتباست.
    ما به خاطر تفاوتمون با بقیه نمی تونیم برای بقیه تصمیم بگیریم یا چیزیو بهشون تحمیل کنیم.
    مچکرم.:)
    من نپرسیدم چرا دوسش داری! :دی
  • آیدین همتی
  • اون با کفش خوابیدن فقط جهت لبخند بود.

    فردی از یک بزرگی پرسید‌: "یا با کفش می‌توان نماز خواند؟"
    گفت: "خیر"
    گفت: "من خواندم، شد!"

     
    بنده به شخصه با متفاوت بودن رو دوست دارم. به دو شرط:
    یک. تفاوت مثبت باشه! ینی همه یه مشکلی داشته باشن و تو نداشته باشی! مثلا همه شیش‌تایی می‌شن تو گیمنت غیر از من!
    دو. به عرف جامعه صدمه نزنه. مثلاً من از فردا پابرهنه بیام مدرسه!

    پاسخ:
    شیش تایی بودن یه چیزی تو ذات عادمه
    به گل خوردن و اینا نیس.
    من هم یه مدت میرفتم کلاس فرانسه ولی نه برای اینکه بعدن توش زندگی کنیم برای اینکه واقعن یادش بگیرم و اتفاقن خیلی هم خوب پیش رفتم که خوردیم به سال تحصیلی و نصفه موند !
    شما هم اگه از روی علاقه ی شخصی بری توی کار زبان آموزی حتما یه نتیجه ای میگیری. 


    پاسخ:
    ایشاللا بعد کنکورو:))
    واللا ما بعد کنکور قراره هر کلاسی که فک کنی بریم و هر کتابی فک کنی بخونیم.
    از فلسفه و نویسندگی تا موسیقی و ... .
    آیدین وقتی متفاوت شدی چی میخوای بدست بیاری؟
    پاسخ:
    خودش میگه دیگه. :)

    این که آدم بخواد متفاوت باشه با این که بخواد بگه من متفاوتم خیلی فرق داره.
    مثلا اگه من یه اهنگ چرت که یه نفر گوش میده گوش بدم و به این نتیجه برسم که چرته و خوب نیست گوش دادنش سعی میکنم یه کاری کنم که اهنگ گوش دادنم متفاوت باشه نسبت به اون آهنگه. یا مثلا اهنگ گوش بدم فقط برای اینکه بگم من متفاوتم و بقیه توجهشون نسبت به من جلب شه!شاید فکر میکنن لقب روشن فکر بودن احترام و درجه ی اجتماعی میاره
    پاسخ:
    صرفاًموافقم.
    راستی خیلی خوب میشه اگر توصیف دقیقی از محیط گیمنت و دیدگاه هاتو بنویسی ...
    پاسخ:
    راستش اومدم وب شما دیدم دارین راجب محیط نوشتن می نویسین.
    خوب ایده ی این پست از یه پسره تو گیم نت بهم رسید ولی نمی خواستم راجب اون بنویسم.
    تفاوت حق هر نوجوانیه ! به خاطر جلب توجه ... ولی خب روش های بهتر از عایا نوشتن برای جلب توجه هم هست ، مثل یادگیری یک زبان عجیب ( هر زبانی به جز انگلیسی دیگه )
    !!!1
    پاسخ:
    اون آ.ن رو آیدین همتی ادمین 1tanz.blog.irنوشته من ننوشتم.
    یه مدت پی آلمانی بودم، ولی(نه واسه تفاوت واقعن می خواستم در آینده برم آلمان.) حالشو نداشتم گذاشتم کنار.
  • کمند سلیمانی
  • اوه!خب اولا که کی گفته گیاهخوارا میگن ما روشن فکریم؟لاوِ(love) بنده گیاهخواره ها!!!!!!!!!!!!
    آیدین جدی جدی با کفش می خوابی؟ (اگه آره که واقعا هعی :|)
    عاغا منم همه سبکی گوش میدم موسیقی هم حالیمه! :دی (پُز نبودا!) بعد اینکه تو بی بی سی نگا می کنی؟صدای شیطان نگا می کنی؟هی وای من پویا ! :دی
    بعد اینکه خواهش می کنم بابت تاخیر چون اومدم دیدم خبری از پست نیست میخواستم تذکر بدم که الان دیدم پست گذاشتی!
    با این ابرو ور داشتنشون حالِ مارو بهم زدن!این مُد و فشن فقط تو ایرانه آیا؟ :|
    پاسخ:
    مساله گیاه خواری نیست مساله اونایی ان که واسه متفاوت بودن ادای گیاه خوار ها رو در میارن.
    تاخیر چیه؟؟
    شما ببخشید قرار بود صب پست یذارم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی