عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

امتحان نهایی!!

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ق.ظ

این هم از امتحان نهایی که از اول دبستان واسمون شده بود پل صراط.

هر وقتم می خواستیم هر ...ی تو مدرسه بخوریم، بهمون می گفتن:

((شما X سال بعد امتحان نهایی دارین بعد تو مدرسه از این کارا می کنین؟؟))

هر وقتم می خواستیم تقلب کنیم می گفتن عاغای فلانی شما امسال رو با تقلب گذروندی،

سال بعد رو گذروندی،امتحان نهایی رو چیکار می کنی؟؟ می برنتون حوزه، اونجا مراقب از مرکز میاد.

هر کس تقلب کنه چوب می کنن تو آستینش میندازنش بیرون تا آخر عمر از تحصیل محروم میشه!!(شکلک پینوکیو)

هر وقت موقع امتحان می خواستیم بریم دس به آب بهمون می گفتن موقع امتحان نهایی اگه کسی بخواد بره دستشویی،

باس با مراقب بره!!

هر موقع هم دیر می رسیدی بهت می گفتن: واسه امتحان نهایی اگه بعد ساعت 8 برسی مراغب نمی ذاره بری تو!!

حالا توصیفات حوزه امتحان نهایی...

دم در آبدار چی مدرسه وایساده میگه:(جاغالان هر کی ایتا سوزن اوسانه خو کارتانه خو سینه جا بچسبانید)

یعنی:(بچه ها هر کدوم یه سوزن بردارن کارتا رو بزنن رو سینه شون.)

یهو یکی از بچه ها یادش میاد کارت ورود به جلسه شو جا گذاشته.

میره به مدیر میگه مدیر هم میگه کارت ورود به جلسه چیه؟؟ برو بشین امتحانتو بده!!

خلاصه امتحان شروع میشه یهو یکی فیلش یاد توالت می کنه و به مراقب میگه مراقب هم که ناظم خودمونه میگه برو.

یکی می پرسه مراقب باهاش نمی فرستین ؟؟ مراقب میگه مگه بچه اس؟ بلد نیس خودشو بشوره؟؟(خنده مسخره مراقب.)

و تنها واکنش جدی ای که ممکنه باهاش مواجه بشین اینه که یکی از ناظما با صدای بلند بگه:

همتی بابا بس کن دیگه سر امتحان نهایی هم حرف می زنی؟؟ بسه دیگه بابا جان،واسه خودت بده(تره زشته!!)،فردا میگن آیدین... .

خلاصه اینکه با یکم پشت کار فک کنم بشه معلم مربوطه رو هم با خودت ببری سر امتحان،برات سوالا رو حل کنه.

دیگه عرضی نیست.

پ.ن.هم ندارم بنویسم. متن خودش گویاست.

 

  • ۹۳/۰۲/۲۸
  • ۸۹۳ نمایش
  • pou617

نظرات (۱۱)

ما این مدلی مث شما نمیتونیم شاد و خوشال بشینیم سر جلسه! با این که حوزه مدرسه ی خودمونه!
طبق معمول همیشه، کارت ورود به جلسه مو همون روز اول جا گذاشتم و اینگونه بود که ازم تعهد گرفتن که دیگه جا نذارم!(این لوس بازیا چیه خب؟!) البته لازم به ذکره که با وجود این که تو حلق مراقب میشینم، 3-4 نمره به دوست عزیز بغلیم رسوندم! که البته با توجه به تاثیرش توی کنکور، احساس خیانت به همنوع سخت باعث عذاب وجدانم گشته است!
+با اسم من بازی نکنیییید!
پاسخ:
آیدین=>با اسم مردم بازی نکن.
خیــــــــــــــــــــــــــــلی بیشعوری!!! خیلی!!
من اگه با اختلاف 3تا نبردمت اسممو عوض می‌کنم می‌ذارم کیانا! حالا ببین!
پاسخ:
پس اسم جدیدت کیاناست؟؟
خوبی کیا نا همتی؟؟
چهارشنبه بازی می‌کنیم!
یه بارسا - رئال می‌زنیم ببینیم این‌بار چندتا می‌خوری!
پاسخ:
با رئال که باهات بازی کنم بعد بازی نمیشه جعمت کرد.
حیف که پس داماش نداره پس به اجبار ضعیف ترین و مسخره ترین تیم پس یعنی بارسا رو می گیرم.
هسته اش رو هم خوردی؟؟ خوردنی نبودا.!!
من که چیزی یادم نمیاد!
شانس آوردی امروز نرفتیم!
پاسخ:
4shanbe :D
dar zemn to gofti narim tarsidi.
ینی ما 200 بار دیگه هم PES بازی کنیم. تو می‌بازی! هیچ‌وقتم با اختلاف نمی‌بازیا! همش با دردسر می‌برمت!!! D:
پاسخ:
نه که کم بردمت.
  • کمند سلیمانی
  • عاغا سرایدار ما هم منو دوس داره اما ته ته موهبتش اینه که در جواب سلام همه میگه سلام در ججواب من میگه سلام صبحت بخیر! :|
    من انقدر استرس میگیرم سر اینجور کارا!البته من تقلب نمی کنم تقلب می رسونم :دی!!!
    پاسخ:
    دمش گرم واقن. :)

    به ما این جمله رو نمیگن به جاش از این استفاده  می کنن:شما خجالت نمی کشین ؟مثلا الگوی سال پایینی ها هستین!چشم یه جماعت به شماس!
    حالا همچین میگن انگار همه سال اولا کار و زندگی و کوشش رو ول کردن چهارچشمی مارو می پان!!!والا!! :|
    سرایدار مدرسه ی ما انقدر گُله!!هتو میذاره بریم اینور اونور!(قابل توجه کمند!:دی)

    پاسخ:
    ما سرایدار مدرسه مون منو دوس داره من میرم پیشش چایی می خورم.
    سو سو.
    ;)
    خب الان دیگه من خیالم واسه نهایی راحت شد!البته لامصبا یه مراقب گذاشتن سمت چپم یکی دیگه هم سمت راستم دو تاشون هم میشینن رو صندلی عین جغد منو نگاه میکنن و صلوات میفرستن :|
    پاسخ:
    اشکال نداره بیشتر در س می خونی. :)
    مراقبا به فکر آینده شمان(جان...)

  • کمند سلیمانی
  • میگما!همیشه ما دانش آموزای بدبختو می ترسونن از این چیزا!ولی خداییش آدم انقدر میره تو کف سوالا اصن تقلب از یادش میره مخصوصا اگه مثه من تخت دوم باشی  :| -_-
    پاسخ:
    من به شخصه تقلب بلد نیستم.
    متاءسفانه.
    :)
    ما رو که بردن تو سالن فوتسال! فاصله‌ها هم نسبتاً زیاده و نمیشه تقلب کرد.
    به هر حال امتحان نهایی هم حس و حال جالبیه! سوالای آسون‌تر، تصحیح سخت‌تر و از همه مهمتر نمره‌ای که میشه 35٪ کنکورمون.
    پاسخ:
    ما رو بردن تو سالن فوتسال ولی خدا وکیلی کو مراقب از مرکز؟؟
    توالت نمی ذارن بریم؟؟؟
    آخه از اول یه جوری بهمون می گفتن امتحان نهایی فلان بسار که من به شخصه دیروز دال آوردم.
    پس رو هم واسه همین باختما کیفم همراهم نبود دال هم آورده بودم.
    زمین هم کج بود.
    isco هم نداشتم.
  • کمند سلیمانی
  • جاغالان =))
    همتی سر امتحانم هی حرف میزنه؟!!!!!!!!!!!!!!! عاغا این د کیسه!!!
    این سرایداره ما که سر راه پله وایستا دونه دونه بچه ها رو بازرسی بدنی میکنه!ایشِّ :|
    اول دوما رو باهم میگیرن هر کی رو یه نیمکت یه نیمکت اول یکی دوم دیگه اصن خودمونو بکشیمم نمی تونیم تقلب کنیم :دی!!!
    پاسخ:
    نه خانوم همتی صرفاًیه مثال ملموس بود.
    سر امتحان نهایی فک کنم تنها جاییه که حرف نمی زنه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی