عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

دایی جان ناپلئون

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۶ ب.ظ

 وای از این تفکرات دایی جان ناپلئونی که سر تا سر وجود ما رو گرفته.

 درگیرم با خودم.

 عایا مسئله اینه که فقط من می فهمم و دلواپسم و بقیه ی مردم دنیا نمی دونن این شیطان بزرگ چه سوء استفاده ای داره ازشون می کنه؟

 یا مسئله اینه که من با این توهمات دایی جان ناپلئونیم دارم خودم رو خفه می کنم؟؟؟

 گاهی اوقات احساس گوسفند بودن بهم دست میده این قدر که باهام مثه گوسفند برخورد میشه.

 آخه نویسنده ی محترم کتاب تاریخ معاصر شما می خوای به ما بگی که فلانی آدم بدی بوده و فلانی آدم خوبی.

 خب من قبولت دارم،ولی خب عایا امکان نداشته که برحسب اتفاق اصن یه آدم بد یه کار خوبی بکنه؟؟

 یهو به سرش بزنه و بگه این همه نوکری غرب رو کردم واسه خالی نبودن عریضه این یه کار رو هم واسه مردم بکنم؟؟

 بحث من این نیس که حق با کیه؟ حق همیشه با مشتریه اصن.

 اصن همه ی چیزایی هم که تو این کتاب نوشته شده راسته.

 ولی یه جوری از شخصیت ها سیاه و سفید می سازبن که آدم اعصابش خورد میشه خوب.

 

 پ.ن.معلم دینی مون  آقای اطهاری می گفت: یه کشاورز بی سواد شیعه و یه کشاورز سنی بحث میکردن سر عقایدشون.

 سنیه می گفت:تو به دستت نگاه کنی بت میگه که (نعوذ با الله) انگشت شستت چون بزرگه نشان پیامبر(ص)ه،انگشت اشاره ات هم چون نزدیک پیامبره،

 ابوبکره،انگشت وسط هم چون قدش بلنده عمره بعد عمر هم که همیشه عثمان میاد، علی(ع) هم چون ریز نقشه انگشت کوچیکه میشه ینی اعتقاد

من درسته.

 و کشاورز شیعه میگه نه اینجوری نیست ما می خواهیم وجب بگیریم فقط شست و انگشت کوچیکه استفاده میشه،ینی حضرت محمد(ص) و علی(ع)

 مهمن.

 

 پ.ن2.یکم بیشتر فکر کنیم کسی بهمون ایراد نمی گیره،ما هممون سواد داریم. می تونیم بریم تحقیق کنیم و عقایدمون رو اثبات کنیم.

پس حیفه که این کار رو نکنیم.

 

  به خدا من غلط بکنم بخوام از کسی طرفداری کنم یا کسی رو تحقیر کنم ولی شما رو به خدا برای دفاع از عقایدمون با فکر پیش بریم.

  به این فکر کنیم که کسایه دیگه ای هم هم عقیده ی مان نذاریم پشیمون بشن یا خجالت بکشن که با ما جمع بسته می شن.

  ینی کلن نذاریم کسی بگه ببین با کیا شدیم هفتادو پنج میلیون.

نظرات (۱۳)

شما خیلی ماده گرا هستی ، لزوما هر چه رانشود اثبات کرد به این معنی نیست که آن چیز وجود ندارد ! 
مثل اینکه یه سری غارنشین بگن ، قوانین فیثاقورث ابدن وجود ندارن چون اثباتی براشون وجود نداره !

مشکل شما اینه که فکر میکنی عقاید زندگی به سادگی تشخیص رنگ ماسته ، اگر اینطوریه پس هرکی عقیده ی شما رو نداره باید خیلی خل وضع باشه که نتونسته از پس تشخیص رنگ ماست بر بیاد 

بحث رو ادامه نمیدم ، چون در آخر من نه قراره عقیدم رو تغییر بدم و نه شما انگار چنین قصدی دارین  ...
من عقاید خودم رو برای خودم دارم و شما هم برای خودتان :

" لکم دینکم ولی دین "


پاسخ:
iمساله ماست ،عزیز من تمثیل معما چو حل گشت آسان شود رو به یاد بنده میاره.
اصلن ماست هیچ چی عدم قطعیت چی؟؟؟ اونم به نظر شما دانشمندایی که با هایزنبرگ مخالف بودن خل وضعن؟؟
شما اصل حرف رو ول کردی چسبیدی به اینکه عقاید من از ماست پیچیده تره.
من نگفتم عقاید شما با ماست یکیه، ولی میگم هر معمایی یه روزی خیلی بزرگ بوده.
در ضمن چون شما حتی درصورتی که من نظرمو اثبات کنم اونو نخواهی پذیرفت دلیل نمیشه که همه مثه شمان.
خب عزیز نگاه کن ببین من به کدوم پستت نظر دادم :
چهارشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۶ ب.ظ
خط آبی کم رنگ !!
پاسخ:
-1معذرت
2-شما شک داری که ماست سفیده؟؟
شاید در ابتدا دونفر با هم دعوا داشتن که ماست سفیده یا سیاهه ولی یکی اثبات کرده که ماست سفیده و الان همه قبول دارن که سفیده.و سفیدی ماست الان از بدیهیاته ولی در ابتدا شاید واسه یه نفر سوم خیلی سخت بوده که تصمیم بگیره ماست سفیده یانه.
اصل عدم قطعیت هایزنبرگ، یه دانشمندی که الان حضور ذهن ندارم، می گفت که میشه هم مکان هم سرعت یه الکترون(هر جسمی)رو به طورر دقیق پیدا کرد ولی هایزنبرگ ثابت کرد اینطور نیست و الان همه عقیده هایزنبرگ رو پذیرفتن.
پس اینکه عقاید من و تو اثبات نمی شن یا مشکل از توان من و توئه یا مشکل از عقایدمونه که اگه دنبال اثبات برای عقیده مون بگردیم و پیدا نکنیم به این نتیجه می رسیم که عقیده مون غلطه و می تونیم تغییر کنیم.
یا حتی ممکنه عقیده مون اثبات شه.
اگر میشد عقاید رو طوری اثبات کرد که همه قبول کنند اونوقت همه یک عقیده میداشتند ... پس الکی حرف از اثبات عقاید نزن 
پاسخ:
حرف از اثبات عقاید؟؟؟
من حرفی از اثبات عقاید زدم؟؟
  • کمند سلیمانی
  • هیهییییــــــــ!! :)) هیچی سکوت بهترین راه است! :-د
  • کمند سلیمانی
  • راستش رو بخوای بعد خوندن دیدگاه های اون پست موندم که چی بگم!!
    اصلن فایده ای هم داره این بحث ها؟؟؟!!!
    شما هر چقدر میخوای دلیل و مدرک بیار در آخر هر کی هر کاری دلش می خواد می کنه چه بر پایه عقل و منطق باشه چه نباشه!به هر حال همه جور افراد با همه دیدگاه ها و بینش های مختلف پیدا میشه!غیر از اینه؟!
    پاسخ:
    مساله این نیست که حرف حساب جواب نداره.
    مساله من بدبختم که چی جواب حرفا حساب تو رو بدم.
  • کمند سلیمانی
  • آدرس وبلاگ برادر مجید را بدهید!
    پاسخ:
    bchiz.blog.ir
  • کمند سلیمانی
  • بوی اثبات!!!!
    برادر مجید  دو خط کامنت میذاره نیم صفحه پاسخ دریاقت می کنه نیم صفحه کامنت میذاره دو خط پاسخ دریافت می کنه! این یعنی چی :|
    گرگ ها میدرن می خورن می پرن و... :||
    پاسخ:
    به وبلاگ برادر مجید سر بزنید ونظرات پست آزادی یواشکی رو بخونید.
    از چی رسیدی به چی!!!!
    افکار پریشان که میگن همینه ها!!!!!!
    زندگیست دیگه 
    گوسفند ها هم باید بچرن
    و گرگ ها ...
    پاسخ:
    بدرن؟؟؟
    سلام
    1 و 2 - خواهش میکنم
    3- دلیل این که آمریکا حمله کرد و همه واسش کف زدند واسه جنگ رسانه ای و سیاست پروپاگاندایی هست که تو رسانه های غربی هست و دست مردمشون رو از شناخت خاور زمین محروم میکنن. به طوری که اگر از آمریکایی ها سوال پرسیده بشه ایران، افغانستان، عراق و ویتنام یا حتی اوکراین کجاست همه یه جای دیگه رو تو نقشه نشون میدن. اگر بخواید میتونم در این مورد هم کتاب معرفی کنم :)
    4 - وکیل مدافع شیطان بودن فحش و ناسزا نیست. اشاره به فیلمی با بازی آل پاچینو ست. وقتی کسی از چیزی که قبولش نداره دفاع کنه میگن وکیل مدافع شیطان تشریف داره.
    اگر نوشته بنده حمل بر توهین و سوتفاهم بوده و احساس کردید که از نوشته تون خوشم نیومده من از شما معذرت میخوام.
    بابت لینک شدن هم ممنون ;)
    خدا کنه همه واسه پرشینتون ماهواره نگاه کنن
    ولی بهتر که کلا وقتشون رو پای تلوزیون هدر ندن :)

    پاسخ:
    پاسختونو تو وب خودتون خوندم.
    بازم ممنون.
    پرشین تون هم واسه تفریحه.
    کاری به دلواپسها ندارم که واسه چی دلواپسن ولی این که شیطان بزرگ داره چه بلایی سر مردم جهان میاره رو افرادی مثل:
    جون رابینسون در کتاب آزادی و ضرورت
    سیدنی پولارد در کتاب اندیشه ترقی تاریخ و جامعه
    دیوید لملن در کتاب تئوری توسعه
    تکنولوژی و بحران محیط زیست چاپ امیرکبیر
    باربارا وارد و ورنه دوبو در کتاب تنها یک زمین
    حسین ملک در کتاب تولد غول ها
    و .....
    متذکر شدن. باشد که مطالعه کنیم و کمتر ماهواره ببینیم :)
    پاسخ:
    باز هم سلام برادر مجید.
    1-ممنون بابت اینکه به ما سر زدید.
    2-ممنون بابت روشنگری و معرفی کتابها.
    3-اگر شما دیشب به خاطر خوندن این متن به این نتیجه رسیدید که من وکیل مدافع شیطانم،
    باید بگم من همیشه به این فکر می کردم که مثلاً چرا آمریکا حق داره به بهانه طالبان به افغانستان حمله کنه و
    همه مردم ازشون دفاع کنن.
    یا چرا به بهانه تروریست بودن به عراق حمله می کنه و افکار عمومی هم پشتشن
    ولی کشوری مثه روسیه حق نداره برای دفاع از مردمش در اکراین رفراندوم برگذار کنه.
    اینقد به این چیز  ها فکر کردم و دیدم چرا اطرافیانم این چیزا رو نمی بینن تا به این نتیجه رسیدم که شاید من زیادی مشکوکم.
    و خواستم این پرسش رو توی بلاگم مطرح کنم و ببینم آیا یه کسی پیدا میشه به من جواب بده که من یه چیزی میفهمم که دلواپسم(نه اون دلواپس)
    یا من هم دچار تفکرات دایی جان ناپلئونی شدم؟
    خیلی ممنونم که با ارائه این کتاب ها به من جواب دادین،هر چند مثل اینکه از پستم خوشتون نیومد.
    راستی پرشین تون هم ماهواره حساب میشه؟؟
    خیلی خوب بود!من دقیقا همین دیدگاه رو یک شنبه موقع خوندن کتاب آمادگی دفاعی داشتم!
    آخه جالب اینه که همون کتاب تاریخ معاصر رو فقط یه نفرم ننوشته!یعنی اینهمه آدم نشستن با هم فکر کردن که..!اصلا بیخیال!:|
    پاسخ:
    والا آمادگی شرف داره به این تاریخ.
    .کلاً بی خیال.
  • کمند سلیمانی
  • همش تقصیر اینگیلیساس! :| (دایی جان ناپلئون!)
    عجب معلم دینی مثالی زد!معلم دینی ما که فقط از کلاس پرت می کرد بیرون :| یا تعهد می گرفت یا زنگ میزد به اولیا!معلم دینی شما هم دفتر دینی میخواست؟!
    برای هر حفی باید مدرک داشت! :-؟ بوی کیانا آمد همی! :دی
    پاسخ:
    نه بابا، دفتر دینی؟؟؟
    عجب معلمی.
    کیانا چه بویی میده دقیقاً؟؟
  • محمدصادق حبیبیان
  • سلام

    آقا نه عاغا

    به ماهم سرس بزنید
    پاسخ:
    عاغا پرستیژ کاره ماست قربان.
    چش.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی