عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

پسر عمو

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ق.ظ

 وای از این پسر عموی من که بعد سه روز که ما رو مشغول انتخاب اسم کرده بود
 

 و هر کی سرش تو یه فرهنگ لغتی،چیزی دنبال یه اسم بود که با سین شروع شه.

 

 بالاخره امروز صبح ساعت 7:30 تو بیمارستان آریای رشت دیده به جهان گشود.

 

 البته نفس ما رو گرفت تا به دنیا بیاد. :))

 

 مثه اینکه خبر اسم (فلاح) شایعه بود

 

 پ.ن2:بالاخره پسر عمو دار شدم. :))

 

 پ.ن3:چرا رفتی همایون شجریان. 3>

نظرات (۶)

  • کمند سلیمانی
  • اطلاع رسانی کنیا سریع!!
    پاسخ:
    چش

    mobarake...

    feli???:D masalan felfeli ham mishe sedash kard:))

    hala esmesh chi shod akhar?

    پاسخ:
    والا عموم یه اسم گذاشته فقط خودش و بابام میدونن به ما هم نمیگن.
    منتظریم فردا شناسنامه بگیره.

  • کمند سلیمانی
  • یعنی اسمش فلاح نیست؟
    عجبـــــــــــــــــــــــــــــــــــز!
    پاسخ:
    خوشبختانه.
  • کمند سلیمانی
  • آها سِدرا!یعنی چی؟
    فلی :)) بدبخت از دست تو چه ها خواهد کشید!
    پاسخ:
    ببخشید کمند عزیز خبر فلاح شایعه بود.
    سدرا هم فک کنم اسم یه درخت تو بهشته.

    فرصتی ویژه و استثنایی به صورت محدود تنها پکیج کامل و ارزان قیمت در ایران
    پکیج کسب درآمد آسان با تخفیف ویژه فقط با قیمت  10.000  تومان
     
    این پکیج شامل موارد زیر می باشد:

    مجموعه مقالات آموزش بورس
     
    آموزش قدم به قدم بورس
    نرم افزارهای تحلیل دادهای بورس
    رموز انجام معاملات در بازار بورس
    شناخت گاوها در بورس - اصول سرمایه گذاری در بورس
    راهنمای تحلیل و سرمایه گذاری در بورس
    مفهوم P به E
    نمونه سوالات آزمون کار گذاری بورس
     
    آموزش ویدئویی بورس
     
    معرفی برنامه بورس
    تاریخچه بورس بلژیک
    شکل گیری بورس در ایران
    نقش بورس در اقتصاد کشور
    علت سرمایه گذاری در بورس
    امنیت و شفافیت در سرمایه گذاری1
    حفظ ارزش سرمایه.نقدینگی
    امنیت و شفافیت در سرمایه گذاری2
    ریسک و بازده سرمایه1
    ریسک و بازده سرمایه2
     
    آموزش مالتی مدیا فارکس
     
    آموزش کامل فارکس به صورت مولتی مدیا
    آموزش فارکس به صورت نرم افزاری
    استراتژیهای معاملاتی سودآور
    آموزش مقدماتی فارکس
    آموزش پیشرفته فارکس
    مدیریت سرمایه در فارکس
    آموزش فاندامنتال
    آموزش تکنیکال
    آموزش اندیکاتورها
    آموزش متا تریدر
    کتاب آشنایی با فارکس
    کتاب استراتژیهای موفق معامله گری در بازار ارز
    کتاب روشهای فیبوناچی
    کتاب بهترین روش های خط روند
    مقالات کامل آموزشی فارکس
    مقالات انگلیسی آموزش فارکس
    نرم افزارهای تحلیل فارکس
    پلتفرمهای معاملاتی فارکس
     
    مجموعه مقالات پولسازی درقرن 21
     
    جزوه کسب درآمد میلیونی
    جزوه کسب درآمد از اینترنت
     
    آموزش ویدئویی تجارت الکترونیک
     
    Introduction  
    Cards & Accounts  
    Paypal
    Alertpay
    Itc site
    Paid to click
    Cash Crate
    Treasure Trooper
    Domain & Hosting
    Shoping Cart
    Affiliates
    Google Adsense
    Drop Shippment
    Survey Summary
     
    آموزش ویدئویی ارسال ایمیل تبلیغاتی برای کسب درآمد و فروش محصولات
     
    آموزش ویدئویی ارسال ایمیل گروهی
    لیست پنج میلیون ایمیل
    کتاب ساخت ایمیل در شبکه های کامپیوتری

    قیمت:  10.000 تومان

    به آدرس زیر مراجعه کنید:

    www.css.us.pn/page-SaleofGoods-28256.html

    پاسخ:
    ما برنده شدیم.
    شما مقابل یک برنده خوش شانس قرار دارین.
    خخخخخخخخ
    من فک می کردم این عزیزان فقط در سایت های دانلود آهنگ خدمت می کنن.
  • کمند سلیمانی
  • چرا رفتی چرا من بی قرارم ♥
    صدرا یا سدرا!اسم انتخاب کردنم مکافاتیه ها!فلاح دولتی!خوبه که!
    ناراحت نباش فوقش تا وقتی بزرگ شه هی میزنی تو سرش که تو چرا اسمت فلاحه 18 سالش شد میره اسم عوض می کنه دیگه! :دی

    پاسخ:
    سدرا(sedra)
    دیگه نمی دونم نهایتن تو خونه فلی صداش می کنیم.
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی