عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

سلام

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ق.ظ

سلام
امروز من از ننه ام قهر کردم اومدم غلط زیادی کنم.
نهایتشم میگن این چه غلظی بود کردی؟
میگم ببخشید خوب غلط کردم.
اصن غلط کردم رو واسه همین موقع ها گذاشتن دیگه.

  عاغا بحث هم سیاسی نیستا فک نکنین منظور از غلط از اون غلطاست،اصن من غلط بکنم به گرونی بنزین فک کنم.

  خدا شاهده گواهی نامه هم ندارم ولی من با من که میتونم کار داشته باشم.

  با کار هایی که شاید اشتباه اند.

  • ۹۳/۰۲/۱۸
  • ۶۸۳ نمایش
  • pou617

غلط

من

سلام

سر آغاز

نظرات (۲)

lamest thing I&v8;172#e ever seen, most women and men who do Zumba are not in shape, the workout has half the benefits as most other workouts, why would people come watch people workout? yes, her shirt is dumb
  • کمند سلیمانی
  • Ki mn?mn k be gerunie benzin fekr nmikonm :))
    khub bud ;)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی