عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

سر سبزم میرقصد در باد!

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ب.ظ

 

 

این مامانا که همیشه وقتی آدم در بد ترین شرایط عصبی قرار داره میان تو اطاق آدم و شروع میکنن به تمیز کاری، تعریف کردن یه ماجرای بی ربط یا پرسیدن سوالای مسخره بعد که آدم میگه تو رو خدا امروزو بیخیال من شو، یا یه همچین چیزی، تبدیل میشن به مامان هاوارد والوویدز تو بیگ بنگ: آره بزرگ شدی دیگه، راس میگی، من رو اعصابتم، اصن الان دیگه باید رو اعصابت باشم، بزرگ شدی، تو هم مثل باباتی و ... .

بعد حالا کافیه شما یه چیزی بگی که زبان سرخت تا ابد سر سبزتو بده بر باد یا بر خاک ، یا اگه ملوان کشتی هستین بر آب، مثلاً از رو خنگی جواب یکی از موارد بالا رو بدین: (آره بزرگ شدم دیگه نمیبینی، نه دروغ میگم، آره رو اعصابمی، مال لان نیست خیلی وقته رو اعصابمی یا غیره) ( با توجه به اینکه الان خیلی بیشتر عصبی هستین) تا تا آخر عمر گرفتار بشین.

منم یه چن وقت پیش این گوشی لعنتیم رو گم کرده بودم ، بعدشم کلی کفری شده بودم که حالا این همه شماره رو از کجا بیارم و به عبارتی کارد میزدی خون در نمیومد، بعد این مامان ما شروع کرده بود به انداختن این تیکه های مخصوص مامانا، که نا گهان برگشت گفت : چیه ؟ شماره شو گم کردی ناراحتی ؟ (منظور اینجا شماره مخاطب خاص میباشه و چون این مورد یه مقدار جدید بود آمادگی ندیده گرفتنشو نداشتم!(یکی از حربه های جدیدش بود))

بعد منم که همون قضیه ی کارد و خون و اینا، برگشتم گفتم شما نگران نباش، من شماره اونو حفظم.

بعد این مامان من از همون روز شروع کرد، اول اسم این مخاطب خیالی خاص من بد بخت هانیه بود، بعدش تبدیل شد به سوگند و به لطف این داداش بیمار من ، این مورد سوگند تا همین امروز هم بیخ ریش ماست و من بدبخت هر روز با این پرسشا که واسه حرف کشیدن از من به صورت تیری در تاریکی شلیک میشن مواجه ام:

پویا قدش چقده؟ کوتوله نباشه ها بد بخت! بچه هاتون کوتوله میشن! (به قول خسرو تو آتش بس2: بچه "ها" مون؟)

پویا چند سالشه؟ بد بخت از خودت بزرگتر نباشه ها! یه عمر باید با یه پیره زن سر کنی!

پویا آشپزی بلده یا باید آت و آشغال بخورین تا خانوم املت زدن یاد بگیرن؟

پویا از این دختر افاده ای سوسولا که نیست، عجیجم، عجقم، فلان، بصار.!

و... .

بعد شما تصور کنین که خود این سوال ها هم در بد ترین شرایط عصبی مطرح میشن که یهو من بد بخت یه چیز دیگه بگم و باقی عمرم رو بدبخت تر از الان سپری کنم.

حالا اگه من بد بخت آش رو خورده بودم یه چیزی ، ولی آخه آش نخورده و دهن سوخته؟

پ.ن:این هم معین که اگه گوشه ی موزیک ویدیو جدیدش با خط خوانا و رنگ طلایی نمی نوشت "معین" ، با اون ریشش ما فکر میکردیم داریوشه!

خوب بزن اون ریشه! (با صدای پسر عمه زا خوانده شود)

  • ۹۴/۰۳/۲۷
  • ۹۰۱ نمایش
  • pou617

زبان سرخ

سر سبز

سر سبزم میرقصد در باد

نظرات (۲۶)


Good luck babe ;)
پاسخ:
babe?!
what the fazzzz?
  • شهریار (Sh.a.s.r79)
  • Hrfi bara goftn ndrm fqt migam (akhey)
    :D
    پاسخ:
    منم حرفی واسه گفتن ندارم فقط میگم:
    خوبی؟چه خبرا؟
    من همیشه برام سوال بوده بعضی سوالا چجوری به ذهن مامانم میرسن :|
    پاسخ:
    این مامانا احتمالاً یک شبکه اجتماعی مخفی دارن که توش سوالای جدید که به ذهنشون میرسه رو شیر میکنن.:دی
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • سلام وب زیبایی داری...
    منتظر حضورتون در وبم هستم...
    you get dr we will not forget
    you get dr
    پاسخ:
    I hope so.
    new post?
    پاسخ:
    as soon as possible.
    سلام :(
    راستی یادم رفت بگم امتحان بد نبود پاس میکنم!
    اونقد بدم میاد از استادایی که روز بعد نمره رو اعلام میکنن خب بابا بذار حداقل جوهر خودکار خشک بشه ما هم یه نفس راحتی بکشیم والا 


    پاسخ:
    خوب خدارو شکر.
    خوبه که، ما الان باید تا مرداد تو برزخ باشیم که ببینیم قراره دکتر شیم یا نه؟!
    دارم میرم خونه مامان جونم   wifi  پر:(
    پاسخ:
    :|
    دو فصل از بیگ بنگ داری که ببینی بعد ناراحتی؟! من جای تو بودم دیگه از زندگی هیچی نمیخواستم!
    یکی از مزایای دختر بودن که قبلا بهش فکر نکرده بودم!!
    کم چیزی نیست والا! سوژه ی پست به این خوبی کم پیدا میشه!
    + اینو که خوندم رفتم یه دور پست قبلیامو نگاه کردم ببینم آیا واقعا به اندازه ی دو تا جفت شیش پشت هم شگفت انگیز هست یا نه! به این نتیجه رسیدم که احتمالا منو با یکی دیگه اشتباه گرفتی! پویا من کیانام!!
    ++ =)) مرسی توصیف!
    پاسخ:
    مشکل اینه که اون دو فصلو ندارم که ببینم هیشکی هم انگار نداره ازش بگیرم!
    البته دو فصل گیم آو ترونز هم هست که همین داداشم که بغلم لم داده داره ولی حال ندارم برم فلشمو پیدا کنم بگیرم ازش!
    بله. بله.
    +خودت که متوجه نمیشی چقد خوبه، البته این پستت مثل قدیمیا نبود، قدیمیا خیلی بهتر بود، اههههه تو کیانایی؟ من فکر میکردم وووویکی!(الکی مثلا من هم آره)

    آخی بمیرم همچنان خیمه زدن:)
    پاسخ:
    بلی.
    بلی.:)
    سلااااااااااااااااام
    خیلی خوشحالم چه خبر؟
    پاسخ:
    سلااااااام.
    شما باید بگی چه خبر؟
    امتحان خوب بود؟
    خب الان مجبوری پیداش کنی مخاطب خاصو دیگه چون میدونی که انکار فایده نداره تنها راه اینه که لااقل پیداش کنی...کمک خواستی بگو ما همیشه هستیم
    پاسخ:
    قربونت عزیزم.
    خوب تفاوت خاصی نمیکنه، اون موقع هم سرم میرقصد در باد ولی دیگه سبز نیست!
    سر سرخم میرقصد درباد!
    اوخــــــــی
    تو همونی نیستی که میخواست فاصله بگیره؟خب بیا اینم شرایط
    پاسخ:
    بابا میخوام فاصله بگیرم!
    نمیخوام خودمو به کشتن بدم که!
    اینکه فاصله بگیرم یه چیزه اینکه زنگ بزنم جواب تلفونمم نده یه چیزه دیگس.:دی
    بعد اینکه میام میزنمتا!
    شما سه کله پوک با اون نسخه های احمقانتون اتاق منو تبدیل کردین به اتاق منو بابامو مامانمو داداشام!
    بعد به من میگی فاصله بگیر، بعد الان من به مامانم میگم پاشید برید بیرون از اتاق من، میگه مزاحمتیم نمیتونی با سوگند حرف بزنی؟؟
    ینی من الان باید شمارو از *خم دار بزنم با این توصیه هاتون "هر کاری کنی ناراحت میشن"
    :دی
    hip hip hooray
    پاسخ:
    تبریکات.
    راحت شدی بالاخره.
    دلم برای بیگ بنگ تنگ شد یهو!
    =)) اولش فک کردم چقد هم دردیم! بعدش دیدم چقد هم درد نیستیم!! خدا رو شکر مامان من هر چقدر هم غر بزنه تو این موارد گیر نمیده!!
    تو هم ناراحت نباش! حداقل یه پست درآوردی از توش و این خیلی خوبه!!
    + آقا الآن که من در قحطی پست به سر می برم شماها روزی سه تا پست بذارین! عادلانه ست آخه؟!
    ++ در مورد معین موافقم! ولی معین نیست فقط! ملت همه ریش گذاشتن! مخصوصا ریش گذاشتن سعید معروف بین دوستان دلباخته ی من خیلی بازتاب شدیدی داشت!!
    پاسخ:
    وای من هنوز فصل هفت بیگ بنگ رو هم ندارم! (مرگ بر کنکور) :))
    خوب این طبیعیه که خانواده هر چقدر هم روشن و آگاه باشه بازم اینکه به دخترت بگی دوس پسرت قدش چقدره، یک تابوی بزرگه.
    نیمه ی پر لیوان نه؟
    +خوب دختر خوب تو یه پست میذاری، من خودم تا دو هفته دارم فک میکنم آخه چطور، آخه واقعن چطور؟(دیالوگ داداشم وقتی داریم تخته بازی میکنیم و من دو تا جف شیش پشت هم میارم!)
    ++من از عید ریشمو نزده بودم، موهامم از ترم یک نزده بودم، بعد 15-16 سانت مو به سبک مارسلوی رئال داشتم، ریشمم ایقدر بلند شده بود که قصد داشتم دیگه نزنم، بعد یه روز رفتم بیرون ، تو راه داداشم رو با دوستاش دیدم، ینی دوستاش همه ریش داشتن در حد المپیک.
    ینی من به انزجاری از ریش رسیدم که به خونه رسیده نرسیده شیش تیغ کردم!
    بعد آخه من به شخصه فکر میکنم خیلی خز شده الان، بعد اگه مد هم باشه عمراً به خارشش نمی ارزه، خیلی میخاره لا مصب.:دی
    آقا منم کافیه بگم مامان این غذاهه خیلی خوبه ها...یه کوچولو بی نمکه!!
    زود میگه بس که سر تو توی این گوشیه...خب خدا رو شکر قضیه مخاطب خاص و عام و اینا  هیچوقت بین من و مامانم مطرح نمیشه چون خعلی با هم نداریم ولی این گوشی بدبخت من شده هووی مامانم :|

    +میگما پویا...این دختره سوگند از اونا نباشه که تیریپشون یه دختر تخس با یه عالمه بغض و من تخس نیستم،تخس منه و...  =)))))
    پاسخ:
    وای نگو، غذا بی نمکه که فحش محسوب میشه اصن، جوابشم میشه:
    نا شکرین، نا شکر، میدونی الان چن نفر گرسنه ان و این حرفا.
    خوب تو الان نمک نزدی اونا سیر شدن عایا؟

    +اسمش سوگنده، خودش فرشته اس، یه چی میگم یه چی میشنوی اصن!
    روضه(روزه)شما هم قبول باشه آخ آخ من برم بخونم اصلن امتحانم یادم رفته بود :)
    پاسخ:
    بر عکس آیدین که همه املا های کنکورو زد ، من یکیشم نزدم! :دی
    بخون بخون.
    پاس میکنی خانوم بیخیال.
    ok
    پاسخ:
    روزتون قبول باشه و ممنون.
    فکر می کنم مامانت از اون دسته مادرشوهر ها که پدرِ عروسه رو درمیارن، محسوب بشه :))
    پاسخ:
    فک نکنم کسی بتونه مامان منو تو دسته ای از مادر شوورا جا بده، خودش سالاره.
    ولی تا حالا هیشکی جرات تست کردنشو نداشته :دی
    sare kooche to khoonatoon nist baiad bekhari k
    پاسخ:
    could you Pls don't type in Fingilish?.
    It's really hard to get what you mean by what you say madam.
    ash mikham
    پاسخ:
    شما به آش الان فکر نکنی بهتره.
      che kharidi noon taze
    پاسخ:
    خیر نون که سر کوچس ، رفتم بازار میوه گرفتم.!

    khahesh mikonam vay medam dare soorakh mishe
    man farda emtehanam daram be nazaret chand misham
    پاسخ:
    تو درس خوندی ، من بگم چند میشی؟ بیست میشی ایشالا خدا هوای روزه دارارو داره.
    من ولی اصلن گشنم نیست ، خرید هم رفتم تازه.
    rasty ba in post koly hal kardam khandidam ziad gorsnege vose chand lahze yadam raft
    پاسخ:
    الان که گفتی گرسنگی ، گرسنگی یادم اومد.
    ممنونم:))
    salam to age aj midashty alan rahat boody
    chon hamchin ghashang soalpichet mikonan ke az doran janiny ta alano khodet mirizy kaf dasteshoon oona ham mizaran kaf dast mamana
    پاسخ:
    اون که قطعاً.:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی