عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

دموکراسی

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۲ ب.ظ

داشتیم این تلوزیون همسایمونو دور هم نیگا می کردیم که این کاناله،

چی بود اسمـش....؟

سی بی سی؟

بی سی بی؟
سی بی بی؟

نمی دونم ، بی خیال.

می گفت: دادگاهی در آمریکا حکم داده که از محل دارایی های بلوکه شده ی ایران در آمریکا ، خدا تومن به خانواده های قربانیان یک حادثه ی تروریستی در یک کشور عربی به عنوان خسارت پرداخت شه!

حالا اینکه اون حادثه چه ربطی به ایران داره که مهم نیست ، مهم خانواده های داغداری هستن که عزیزانشون رو از دست دادن.

خوب مهم اینه که حق به حقدار رسیده دیگه چه اهمیتی داره که حقی که به حقدار رسیده از جیب کی در اومده؟

واقعن من از تلاش بی وقفه ی دولت آمریکا برای برقراری دموکراسی در کشورشون و به ارمغان آوردن صلح برای تمام مردم جهان سپاس گرازم.

ولی ازشون خواهش مندم بیشتر از این به خودشون فشار  نیارن چون در پس یک فشار بی وقفه احتمالن یه بوی نا مطبوع نهفته.

و ازشون خواهشمندم به توصیه ی جناب دیکتاتور علاءالدین بزرگ گوش کنن که می گفت:((شماها چرا انقد از دیکتاتورها بدتون میاد ، تصور کنید حکومت آمریکا هم دیکتاتوری بود.

میتونستین کاری کنین که کل ثروت ملی در اختیار فقط 1 درصد از مردم باشه!

میتونستین با قطع کردن مالیات به دوستانتون کمک کنید که ثروتمندنر بشن!

و وقتی قمار میکنن و می بازن ، خودتون ضامنشون بشین و آزادشون کنین!

میتونستین نیاز فقرا به بهداشت و آموزش رو نادیده بگیرین!

رسانه های شما ظاهرا آزاد بودن ولی بطور سری توسط یکنفر و خانوادش کنترل می شدن!

می تونستید روی تلفن ها شنود داشته باشین!

میتونستید زندانی های خارجی رو شکنجه بدین!

میتونستین توی انتخابات تقلب کنین!

می تونستین در مورد اینکه چرا با کشورهای دیگه وارد جنگ شدین ؛دروغ بگین!

میتونستین زندان هاتون رو از یک نژاد بخصوص پر کنید و هیچ کس جرات اعتراض نداشت !!!

می تونستین از رسانه ها برای ترسوندن مردم استفاده کنین تا حتی وقتی با سیاست هاتون مخالف هستن؛ ازش حمایت کنن.))

و اضافه می کنم که می تونستن به هفت تا بچه که تو صاحل بازی می کنن شلیک کنن و چارتا شونو بکشن تهشم یه فیلم بذارن تو یوتوب که ما به غیر نظامی ها شلیک نمی کنیم!

فقط به تروریست ها شلیک می کنیم!

خوب این بچه ها تروریست بودن دیگه!

اگرم الان نبودن بعدا که می شدن.!

پ.ن: یه دادگاه تو هلند ، دولت (پادشاهی) هلندو محکوم به پرداخت خسارت کرده. چون تو جنگ بوسنی، سلح بانانشون یه منطقه رو امن اعلام کردن ولی یه عده از پناهنده ها تو منطقه امن مردن. من یه خواهش دیگه هم از آمریکا دارم، که یه فکری هم واسه مردم مظلوم هلند کنه. در این خفقان و دیکتاتوری دارن می پوسن.

  • ۹۳/۰۵/۰۳
  • ۱۰۵۱ نمایش
  • pou617

اسرائیل

دیکتاتور

آمریکا

دموکراسی

ایران

نظرات (۱۶)

ینی ترتیب خط اول کلمات کلیدیت تو حلقم !
"اسرائیل " دیکتاتور "آمریکا "دموکراسی !"
اینارم بش اضافه کن
"ایران" آتیش بیار معرکه "
:دی
ینی اینقد که پول خرج دک و پز مزاکره ها شده بود رو جمع میکردن میتونستن زمینو حفر کنن زیر زمین بمب اتم بسازن که تا هفت پشت آمریکایی ها هم نفهمن .
!)

میلاد امام رضا ع بر شما مبارک

سلام عزیزم
یه سوال
چجوری به جای عنوان سایت عکس گذاشتی؟؟
خیلی مهمه
زود جوابشو بده
ممنونم
سلام ! بازم بحث دموکراسی شد :دی 
خب در اینکه اون بیرون چقدر چیزای خوب هست شکی نیست ! دولتی که پول داره همه چی داره . جدیدن متوجه شدم خیلی از مشکل هایی که اینجا هست و اونجا نیست به خاطر کمبود پول در اینجا و وفور پول در اونجاست :دی 
یکی از جبهه ی مخالف در دفاع از بازی سازی ایرانی میگفت : هنر این نیست که با بودجه میلیون دلاری بیای بازی بسازی هنر اینه که بیای با لباس پاره پوره و اینترنت درب داغونو بودجه صدمن یه غازی بیای بازی ملی بسازی ... 
حالا منم بهش میگم : اون هنر بره تو حلقت ، من کیفیت میخوام ، هنر نمیخوام :دی

تا وقتی دستمون به جیب خودمون بند باشه و بخوایم با گندم خودمون خودمونو سیر کنیم و با همه دنیا قهر باشیم و همش از خودمون تولید کنیمو هرچی تولید میشه تو خودمون بریزیم همین آشه و همین کاسه. ربطی هم به دموکراسی نداره ... نظرت ؟ 
زبون عاجزه در مقابل این همه عدالت واقعا!
این همه عدالت خواهی آمریکا آدمو به وجد میاره! : |
پاسخ:
بلی بلی!
سلام 
عیدتون مبارک
  • کمند سلیمانی
  • دموکراسى فقط مدرسه ما!
    مىگن حق اعتراض دارىن از کار معلمى خوشتون نىومد بىاىن بگىن
    عاغا رفتىم گفتىم مى گن فک کردىن فلان معلم وقت داره بىاد به شناها درس بده :|
    تازه اىن چشه مگه؟ 
    بعدشم مىذارن همه چىو کف دست معلم!
    احتمالا همىنم تو سال تحصىلى مىاد!
    و اىن که ما به فنا خواهىم رفت چون لج مى کنه :)
    هه هه! :|
    1- خب آره! ولی این دلیل نمیشه این همه زمان و انرژی و حجم از مغزو صرف خوندن کلمه هایی کنیم که بدون دونستنشونم میتونیم حتی 100 بزنیم؛ بعد از زمان بقیه ی درسامون کم کنیم!
    قدر معلمتونو بدونین واقعا!

    2- هواپیمای مالزی از اون کوچیکاش بود! خودمم داشت کم کم یادم میرفت این یه موردو!
    یکی اگه دانشگاه درست حسابی قبول نشه، فردا هم -در بهترین حالت ممکن!- بیکار بشینه گوشه ی خونه، جهان آیا تمایلی برای ارتباط با این فرد داره به راستی؟! گیریم مثلا فوقش میتونه از گنجینه های زبانیش استفاده کنه BBC World نگاه کنه (که اونم بعید میدونم فقط با یه عالم کلمه و گرامر در سطح مسخره ی دبیرستان بفهمه اصن ازش چیزی! تازه از احتمال فراموشی این کلمه ها هم صرف نظر میکنیم!) دیگه به چه دردش میخوره این کلمه ها؟!
    هیچ کدوم! شریف! :دی
    این اطلاعات سریو از کجا میاری؟! ما خودمونم در جریان این کارامون نبودیم! بالا بردن نرخ عرض مخصوصا! چی هست اصن؟! ینی میکشی عرضشون زیاد میشه مثلا؟؟! :دی
    خانواده پول بفرسته برام؟! ساده ایا!! فک کردی سود این بالا رفتن نرخ ارز و تورم تو جیب کی میره؟! من واسه خانواده م پول میفرستم! کجای کاری؟!
    پاسخ:
    فقط چشم.:)
    اصن این قضیه هیچ ربطی به عالی دادن کنکور نداره! شما دو میلیون تا واژه هم که فرو کنی توی مغرت، باز طراح میتونه یه جوری سوال بده که اگه گرامر بلد نباشی بمونی تو سوال! حالا چه فایده ای داره من بشینم کلمه هایی رو که سالای پیش توی سوالای کنکور اومده و توی کتاب نبوده رو حفظ کنم وقتی گرامرو بلد نیستم؟! (این دبیر گرامی ما هر 5-6 جلسه یه بار از وکب عزیزش دل میکنه لطف میکنه یه رب گرامر درس میده!)
    یخای قطبو نگفتی تازه!!
    پاسخ:
    1)آخه گرامرو معمولاً بلدن بچه ها.
    ما معلممون مثلاً هر جلسه از دو تا درس سال سوم یه امتحان 50 سوالی می گیره(25 تا از هر درس) بعد یه ریدینگ دهن سرویس کن کار می کنه.
    هم گرامر مرور میشه هم این ریدینگ لامصب رو کار می کنیم.
    2)یخای قطبو دیگه دلم سوخت بگم گفتم خود کشی می کنی حیف میشی :دی
    تازه هواپیمای مالزی هم هست.
    در ضمن معلمتون بد می کنه می خواد اگه کنکورو هم بد دادین (خدا نکنه) یکم زبانتون قوی باشه بتونین با جهان در ارتباط باشین؟؟
    کدوم مهم تره؟ دانشگاه تهران یا جهان؟؟
    همین شمایین که باعث میشین دارایی های ایرانو بلوکه کنن.
    نرخ عرض بره بالا.
    تورم ایجاد شه.
    دانشجوهای خارج از کشور بی پول بمونن.
    و... .
    خودت خوشت میاد رفتی آمریکا درس بخونی، یه نفر به خاطر حفظ نکردن دو صفه وکب اینهمه مشکل ایجاد کنه بعد خانواده نتونن واست پول بفرستن؟؟
    دیگه خود دانی.:دی
    دموکراسی؟! آمریکا؟! اسرائیل!؟ آقا اینا رو بیخیال!
    دبیر زبان ما میاد تو کلاس نظر خواهی میکنه: «کیا موافقن از هفته ی دیگه به جای 4 صفحه واژگان، 6 صفحه ازتون بپرسم؟» [کسی دستشو نمیاره بالا!] «اصن تقصیر منه که انقد ناز شماها رو میکشم! یه هفته بهتون وقت میدم فک کنین دوباره ازتون میپرسم. باز ببینم همه مخالفن خودم زیاد میکنم صفحه ها رو» :| هیشکی هم صداش در نمیاد!
    وقتی از دوران مدرسه عادت می کنیم حرف زور بشنویم و جرئت نداشته باشیم از حق رای کوچیکمون دفاع کنیم، چه جوری انتظار داری جهانمون عدالت باشه توش؟!
    پاسخ:
    خوب اینجا دیکتاتوری به نفع شماست خوب.!
    بد می کنه می خواد همه تون کنکور زبان رو عالی بزنین؟؟
    واقعن که!
    همین شمایین که باعث میشین معلم اعصابش خورد بشه بعد بره تو مدر سه ی ابتدایی کودک آزاری کنه دیگه!
    همین شمایین که باعث میشین غرب از کودک آزاری یه معلم سوئ استفاده کرده و بر علیه نظام توطئه کنه دیگه!
    همین شمایین که باعث میشین تحریممون کنن دیگه.
    همین شمایین که باعث میشین ... .
    بسه یا بازم بگم؟؟
    :D

    این تیکه فیلم دیکتاتور خیلی معرکه ست D:
    پاسخ:
    بلی.
    یکی از بهترین فیلما از نظر منه، با اینکه خنده دار بودن بیش از حدش، باعث میشه آدم زیاد فیلم رو جدی نگیره.
  • آیدین همتی
  • میگن بان‌کی‌مون پس از خودن این پست استعفا کرده!
    دیدی چقد صدامون برد داره!؟
    پاسخ:
    من باز هم از سازمان ملل دفاع می کنم.
    یه وقتی بحث سر دیپلوماسی و یا حتی نغض حقوق بشره ، سازمان ملل میاد اعلام وجود می کنه.
    این مردک نیتانیاهو دیگه حس ک...خلی اش زده بالا. حمله کرده به مدرسه سازمان ملل.!!!!!
    باهاش چیکار کنن بگن تو آدم بدی هستی، ساکت شو؟؟
    تازه من جدیدا فهمیدم شیمون پرز (رئیس جمهورشون) جایزه ی صلح نوبل داره.!!!!!!!!!!!!!!
    من ینی دارم زمینو گاز می گیرم الان.
  • سپیده پارسا
  • "داشتیم این تلوزیون همسایمونو دور هم نیگا می کردیم" :))
    موافقتم رو با تمامی بندهای این پست اعلام  میکنم!(نه اینکه خیلی مهمه!!:دی)
    پاسخ:
    مهمه.
    باور کنید.
    من از اوناشم که تا تهش میرم که یا نظرم عوض شه یا نظرشو عوض کنم.:)
  • کمند سلیمانی
  • منم خواهشمندم حتماً هزینه ی این کمک به هلند رو از جیب ما بپردازه ها! در غیر این صورت بهم بر می خوره ها :|
    مگه شک داری اون 4 تا بچه بعداً تروریست می شدن؟ :|


    تکبیر!!!
    پاسخ:
    نه خیر.
    انا لله و انا الیه راجعون عزیزم.
  • مَردی به رنگ زمستان
  • سلام
    زیبا بود ... فیلم زیبای دیکتاتور هم برامون دوره شد ...
    :)
    پاسخ:
    ممنونم.
    و خوشحالم.
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی