عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

لحظه

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۶ ب.ظ

دیروز داشتم فریدون مشیری می خوندم که رسیدم به این شعر:

ستاره را گفتم:

کجاست مقصد این کهکشان سر گشته؟

کجاست خانه ی این نا خدای سرگردان؟

کجا به آب رسد تشنه با فریب سراب؟

ستاره گفت که خاموش لحظه را دریاب.

با خوندن این شعر به این نتیجه رسیدم که یه پست بنویسم راجب اوس فری.

اوس فریدونی که تو کل زندگیش به خودش وعده ی سر خرمن داده.

دیپلم بگیرم ال می کنم.

کنکور بدم بل می کنم.

سربازی تموم شه فلان می کنم.

کار پیدا کنم بهمان می کنم.

اوس فری ای که یه عمره داره واسه رسیدن به هدفی تلاش می کنه در حالی که غافله که هدف خود مسیره.!!

ولی فک کردم به کجا چنین شتابان پویا؟؟

مگه تقصیره اوس فریدونه؟؟

مگه می تونست درس نخونه؟؟،یا سربازی نره؟،یا زندگی نکنه؟

خوب اینا همه تقصیره کیه؟؟

تقصیره ستاره که نشسته اون بالا از شکم سیری،از زندگی کردن در لحظه میگه؟؟

تقصیره جامعست؟؟

خوب مگه جامعه رو کیا می سازن؟؟

تقصیره بابا مامانشه که تو این جامعه به دنیا آوردنش؟؟

خوب وازکتومی هم که جرمه!!!

تقصیره کیه؟؟

خوب از من بپرسی تقصیره معلمای ادبیاته.!!

خوب آره دیگه.

شما مثلا اصطلاح امید به زندگی رو درنظر بگیر.

خوب یکی از فاکتور های خوشبختیه دیگه و همه هم می دونن امید به زندگی باید بالا باشه.

ولی یه جایی که به معلم ادبیات مربوطه معنی این اصطلاحه.

واسه مردم اروپا امید به زندگی ینی اینکه مردم امید دارن چند سال زندگی کنن.

ولی تو ایران ینی اینکه مردم امید دارن بعد از چند سال جان کندن بتونن بالاخره زندگی کنن.

خوب سیاسیون هم هی امید به زندگی رو تو ایران می برن بالا دیگه.

خیلی هم موفقن.

من بابام امید داشت چل و پنج به بعد رو زندگی کنه، من امید دارم پنجاه و پنج به بعد رو زندگی کنم.

خوب می بینین که امید به زندگی چقد بالا رفته.

هی هم گیر ندین به مسئولین بد بخت.

پ.ن.به این کار ندارم که مملکت تو برو من بیاست (یا یه چیزی بر همین وزن)، کاری هم ندارم که دخترا نمی تونن برن استادیوم.

ولی جناب من و تو، شمایی که ادعای برادری داری، چرا همیشه می خوای ما رو یاد اون

نیمه ی خالی بندازی؟؟

خوب خبره مرگتون رفتین برزیل از بازیا گزارش بگیرین،چرا باید از مردم بپرسین که آیا شما می دونستین که زنا تو ایران نمی تونن برن استادیوم؟؟

من فک نمی کنم هیچ ایرانی ای بخواد مردم دنیا راجب مردمش اینجوری فک کنن.

من در حدی نیستم که بگم حرکتت چقد ضایس،ولی من وقتی برادرم یه اشتباه می کنه نمیرم از همسایه نمی پرسم:می دونستی داداشم فلان کار رو کرده؟؟

دیگه حرفی ندارم.:|

پ.ن. اون اوس فری داستان ربطی به استاد فریدون مشیری نداره ها.

سوع تفاهم نشه!!

نظرات (۲۱)

منم با این که از طرفی فکر میکردم بهتره همه ی دنیا مشکلات ما رو بفهمن بلکه به فکر بیفتن مسئولا، الان فهمیدم که نه، اتفاقا هرچی همه ی دنیا فکر کنن ما بدبخت تریم، مسئولا شادتر میشن چون زحماتشون به هدر نرفته :دی
پاسخ:
حالا مسئولا نمیدونم شاد میشن یا ناراحت ولی خوب به خارجیا هم اساساً ربطی نداره!
  • اا مجید اا
  • شما همچنان داری کنکور میدی؟
  • کمند سلیمانی
  • Dard male marde?!
    dard kojash male mard?!

    عاقا ببخشید

    خیلی ایول

    پاسخ:
    خیلی ممنون آقای فارسانی.
    متاسفانه همیشه یه جاهایی هست که ما انتخاب نمی‌کنیم یعنی حق انتخاب نداریم...
    این معانی رو می‌تونیم خودمون عوض کنیم و خودمون برای خودمون این معانی رو تغییر بدیم معنی "امید"رو معنی "زندگی" رو. آخه هشتاد درصدش رو خودمون می‌سازیم و خودمون خراب می‌کنیم.
    هرچند همیشه برام سوال بوده اینایی که نصیحت می‌کنن و تو حرفاشون می‌گن "زندگی سالم" منظورشون چیه دقیقا!
    پاسخ:
    منظورشون زندگی سالمه دیگه!!
    بابا زندگی سالم! انقد سخته؟؟
    (لبخند)
  • کمند سلیمانی
  • الان داشتم سینه میزدم می گفت الهی بمیرم براااااااااات =((((((((

    واقعاً انقدر مشکل داشتی من نمی دونستم؟ =((((((((

    :|

    پاسخ:
    بعله!!
    شما خودتو ناراحت نکن، درد ماله مرده.
    :دی
  • کمند سلیمانی
  • What do we want?????
    NEW POST!
    پاسخ:
    در حال اساس کشی هستم، در نتیجه نت ندارم.
    الان با اینترنت همراه اول به شما پاسخ می دهم.
    کنکور هم دارم.
    مدرسه هم میرم.
    ادامه بدم فک کنم باید واسم گریه کنین. :دی
  • کمند سلیمانی
  • به نکته ی خوبی درباره ی زندگی کردن اشاره کردی!

    نظر من اینه که الان پسرا یشتر از دخترا زندگی می کنن!

    در واقع از این لحاظ گفتم که هر جا بخوان میرن هر وخ بخوان میرن با هر کی بخوان می رن!

    اما ما از یک قرن قبل باید با مادر جان هماهنگ کرده مکان دقیق و ساعت رفت و بازگشت رو تعیین کرده و اینکه با چه کسی و به چه صورت می خوایم بریم رو هم بگیم :|||||||

    پاسخ:
    من فک می کردم فقط صدای دهل از دور خوشه ولی مثه اینکه مرغ همسایه هم خیلی غازه.
    منظور شما رو از زندگی کردن متوجه نمیشم!
    به نظر من ما همین الآنشم داریم زندگی میکنیم!فقط به خیلی چیزا بی تفاوتیم!!
    چه پ.ن. ای واقعا!!
    پاسخ:
    زندگی کردن ینی زندگی کردن.
    من به شخصه الان زندگی نمی کنم.!
    زنده ام.
    احتمالن همه ی ما همینیم.
  • حسین شکری
  • سلام دوست عزیر وب خوبی داری
    اگه مایل به تبادل لینک بودی منو با اسم
    "تاریخچه های خواندنی"
    لینک کن بعد خبرم کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
     با تشکرtarikhche.tk

    پاسخ:
    برادر من شما یه نبوغی به خرج بده و یه تنوعی که حداقل بشه این دیدگاه های اسپم رو خوند!
    سلام بنده هم به ستاره برسون!!!
    پاسخ:
    خوشم میاد بیکار تر از منم هست.:)
  • آیدین همتی
  • پ.ن رو الان خوندم. خیلی خوب بود!!
    طبق معمول حرف دلمو زدی!!!
    پاسخ:
    تعریفتو قبول می کنم.
    :دی
    حالا خوبه خودت هم سحری میخوری!
    پاسخ:
    نه بابا.
    سحری چیه؟؟
    روزم کجا بود؟؟
  • آیدین همتی
  • پویا پستت سرمو گرفت!!!
    توصیه: بعد از یه سفر دور و دراز سراغ غلط نرین!
    پاسخ:
    ممنان.
    من یه روش واسه زندگی دارم اونم اینه که یه هدف انتخاب میکنم وقتی براش تلاش میکنم سعی میکنم چیزهایی که اذیتم میکنه کلا نبینم بعد که به هدفم رسیدم واسه اون چیزا غصه بخورم.
    خب الآن یه هدف دارم که بهش هنوز نرسیدم پس...
    امید به زندگی چیه؟
    فکر کنم به هدفم رسیدم!!:'(
    پاسخ:
    بابا دمت گرم، من اصن 4:45 قیقه ی صب فک نمی کنم.:دی
  • Kıᴀɴᴀ ᵛᵐ
  • موافقم!
    پاسخ:
    از توافقتون ممنون. :دی
    بههههههههههههههههله!

    پاسخ:
    چار دست و پات نعععععععععععععععله.
  • کمند سلیمانی
  • والا! موافقم که نباىد به اىن صورت مشکلات رو نشون بدن اما درست نىست که مشکلات رو بپوشونن! باور کن خودشونم مى دونن که درباره ى استادىوم اىن رفتار کاملا اشتباهه اما حاضر نىستن بپذىرن! 
    بعد مثلا اون پرچم با شىر و خورشىد که مشکلى نداره! بذار نشون بدن!
    مثلا مىشه معنى کرد اىرانى شىرههههههه! :دى
    پاسخ:
    خوب خبرو میگن اصن دستشون درد نکنه که اطلاع رسانی می کنن.
    ولی خراب کردن شخصیته ایرانیه که برن بگن تو کشور من، زنا نمی تونن برن استادیوم.
    الان این متن درام بود یا شاد؟؟؟؟
    پاسخ:
    من بهش میگم چس ناله.:دی
    باید درام یا شاد باشه؟؟
  • Kıᴀɴᴀ ᵛᵐ
  • «اوس فری» :O
    این که فـــقـــط دنبال مقصر بگردیم، کار احمقانه ایه. ولی اینم که بشینیم و همه چی رو ول کنیم به امان خدا و بگیم کسی مقصر نیست، از اونم احمقانه تره! این جوری هیچ مشکلی حل نمیشه! نمیشه از صب تا شب لبخند به لب بشینیم و «همه چی آرومه» گوش بدیم و از زندگی لذت ببریم! باید گشت سرمنشأِ مشکلاتو پیدا کرد و درستش کرد. گفتن مشکلات هم تا وقتی که موثر باشه ،کار بدی نیس، که خوبم هست! (البته اینم حدی داره!)
    توی شبکه ی من و تو، گفتن مشکلات کشور چیزی نیس که اعصاب منو خورد میکنه! (چون تا حد زیادی درسته حرفاشون) چیزی که اعصابمو خورد میکنه، اینه که تلاش میکنن به ملت بگن که زمان شاه هیچ کدوم از این مشکلات نبوده و این که اون موقع چقد رویایی بوده همه چی! و ما هم که ذاتا فراموشکاریم...!
    پاسخ:
    راجب اون قسمت من و تو:
    نمیگم مشکلای مملکتو نگن، ولی گوز رو به شقیقه(یا شغیغه یا شغیقه یاشقیغه) ربط ندن.
    تو بازیه ایران بوسنی شونصد تا پرچم ایران، اد باید از اون شیر و خورشیده فیلم بگیرن؟؟
    بیان مشکلات مشکلی نداره،ولی نه اینکه مشکلاتمون رو واسه همه جار بزنیم و حتی بزرگ نمایی هم بکنیم مشکلاتو، خوب به اون اروپایی ای که رفته برزیل فوتبال ببینه چه ربطی داره که تو ایران زنا نمی تونن برن استادیوم.؟؟
    :||
    Kheili khub bud!
    پاسخ:
    ممنون.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی