عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

پدر من

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۵ ب.ظ

 این از پدر من که کافیه یکی از بیانیه هاش تو یک برنامه کمدی صرفاً جهت خنده بیان بشه،

 تا همونو هی بکوبه تو سر آدم و بگه دیدی فلان چیز درسته؟؟؟(البته با لحجه شیرین رشتی)

 

 پ.ن.1 دیشب داشتیم یک برنامه صرفاً کمدی (چند شنبه با سینا) رو می دیدیم که راجب رژیم بود1 و

 توش این جناب سینا خان به شوخی گفت:(یه رژیم هم هست که میگه هرچی میخوای بخور ولی از 6 عصر به بعد چیزی نخور)

و بعد هم شروع به مسخره کردن اش کرد.

 بعد پدر بنده این جمله رو کرده گرز گران هی هر دقیقه می کوبه تو سر بنده و میگه دیدی بهت می گفتم صوبونه رو تنها و

ناهار رو با دوستت و فلان و بهمان.

 

 1-رژیم غذایی قطعاً اصن من غلط بکنم منظورم رژیم دیگه ای باشه.

 

پ.ن.2.یکی از دوستان رفته پیش پزشک تغذیه و پزشک بهش گفته برای ناهار یه کف دست نون بخور و

 دوست عزیز پرسیده بعد از غذا بخورم یا قبلش؟؟

  ینی تا این حد. :))

 

پ.ن.3.مشکلم بخت بد و تلخی ایُام نیست            مشکلم پوشوندن پینه ی دستام نیست

  مشکلم نون نیست آب نیست برق نیست            مشکلم شکستن طلسم تنهایی است

 

  پ.ن.4. چقد پ.ن نوشتم از خود مطلبم بیشتر شد.

  • ۹۳/۰۲/۲۰
  • ۶۲۵ نمایش
  • pou617

یه کف دست نون

رژیم

پدر

چند شنبه با سینا

نظرات (۷)

لینک شدی!;)
پاسخ:
دیگه خیلی ممنون
این عالــــــــــــی بود!!!!!!!!:)))
پاسخ:
ممنون
  • کمند سلیمانی
  • نه به این دکتره نه به دکتر مداح که میگه بخور اینو بخور اونو بخور بیا منم بخور :||
    ممنان! :))
    پاسخ:
    واقعا دکترای هیچ جا دکترای رشت نمی شن.
    پرچم بالاست.

    خود دکتره با یه کف دست نون سیر میشه؟؟
    پاسخ:
    می گن این دوست عزیزمون 7 تا نون بگیره 3 تا شو تو راه می خوره.
    پدرم منم همینجوره
    اصن عاقا غلط کردن هم حس و حال خودشو داره!
    قلمتون مانا:)
    پاسخ:
    ممنان.
    خیلی.
    بسیار زیبا
    کارتو خوب شروع کردی
    مهم اینه که خوبتر ادامه بدی
    پاسخ:
    ممنون.
    اگه خدا یاری کنه.
    خوشحال شدم.
  • کمند سلیمانی
  • عاشقونس یک روزی هم حل میشه    
     یا که از بارش زانوی من خم میشه
    این شعر عالیه!
    چند شنبه با سینا تبلیغش از خودش باحال تره :دی
    واقعا چقدر پ.ن!!!!
    پس شما هم همشهری هستی!!!!خوشبختم  :دی :)
    پاسخ:
    زنهار زنهار.....
    خوشبختی از ماست خواهری جان. :D
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی