عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

عاغا ما غلط بکنیم!

I might be wrong , but I struggle not to be

من اساسن خیلی حال می کنم با گیر الکی دادن.
به خودم ، به شما ، به اونا ، اینا و ... ، ولی از اونجایی که جدیداً خیلی خودم پسر گلی شدم ، به خودم انتقادی وارد نمی دونم پس همون به شما ، اونا ، اینا و .... ، انتقاد وارد می کنم.
در ضمن آگاهی از نظرات شما باعث خرسندی منه.

آخرین نظرات

موج

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ب.ظ

 این از پیج از خدا بی خبر جینگیل بلا های جیگر طلا، که نظر سنجی گذاشته:(همراه با عکس البته)
 که به نظرتون کدوم جیگر تره؟؟؟

1)سلنا گومز

2)شکیرا

3)طناز طباطبایی

4)مرجانه گلچین؟؟؟

 اینم از اصغر عاغا ی خودمون دوست عرشیا که از همه جا بی خبر، تو نظر سنجی شرکت کرده و می نویسه:

 ((از شما چه پنهون،اسلام دست ما رو واسه 4تا باز گذاشته.))

 این هم از عرشیا که به صرف دلبری از ندا خانوم دختر کاظم عاغا ایرونی، کامنت رفیق فاب اش (اصغر عاغا) رو اینگونه پاسخ میده:

 ((واقعاً متاسفم واست با این تفکرات قرون وسطاییت، من به عنوان یک مرد فعال حقوق زنان ایرانی... .))

 وسپس برای بازدهی بیشتر اصغر عاغا ی ما رو آن فرند هم می کنه.

 این هم کاظم عاغا ایرونی،که استاتوس فیس بوکش می کنه:

 ((در روز گاری که بانوان ایرانی در پست های مهم حکومتی بوده و حتی

 فرماندهان سپاه هخامنشی بودند،در همسایگی ایرانمان تازی ها دختران خود را زنده به گور می کردند.!!))

 واینگونه بود که سونامی ای عظیم ساحل شرقی World wide web رو نابود کرد.


  عشق یه شهره که ازت دور نیست      هر چقدم جاده بخواد کش بیاد.
 عشق یه دختر با مو های سیاست     وقی نشستی تا با ساکش،بیاد.

نظرات (۳)

Has dicho las tres cosas de la película que no me gustaron, y yo creo que al resto de los afncooiadis de indiana tampoco. Lo más grande es la vuelta de indi. y si es la peor.Un saludo
  • کمند سلیمانی
  • Aha pesar bjd??? :))
    Khahesh ;)
    پاسخ:
    اختیار مندین.
  • کمند سلیمانی
  • Khob in post kami dar ham bar ham tool keshid befahmm chi be chie :D
    Ajab goftoguyi dashtan baham!asqar aqa o aqa kazemo un yaru dokhtare faal hoquqe zanan :||
    asqar chi gofta :))
    Vaqean faz in nazar sanji chi bud?  Shakira koja selena koja!hala in vasat tanaz chi mige?marjane dg che rabti dare  O_o 
    [Ki fahmid man chi goftam ???]
    پاسخ:
    فعال حققوق زنان اسمش عرشیا بود وقاعدتا پسره.
    ممنون در ضمن.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی